همزمان با گرامیداشت نهم دی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با حضور درخانه سردار حاج رضا فرزانه با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) با حضور در خانه سردار جاویدالاثر مدافع حرم حاج رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر27 حضرت محمد رسول ا...(ص) از نزدیک با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پاسدار سید علی بنایی با بیان اینکه شهادت شامل حال هر کسی نمیشود و حاج رضا فرزانه دعوت شده از سوی خدا بود افزود: خوشا به حال حاج رضا که این راه را انتخاب کرد، دوستی و رفاقت بنده با او به اوائل سال 70 برمی گردد و در طول این سالهای متمادی از این شهید بزرگوار درس استقامت، صبر و بزرگواری را آموخته ام.

بنایی ادامه داد: هستند کسانی که در عملیات ها و ماموریت های بسیاری زیادی شرکت کردند اما توفیق شهادت شامل حالشان نشد اما این سرار جاویدالاثر در دل پاسداران و بسیجیان جای دارد و خوشا به حال او که با شهادت از این دنیا رفت و عزت و سربلندی و افتخار کشور ما امروز مدیون سردار فرزانه و دیگر شهداست.

فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که راه و یاد و نام این شهدا را در همیشه ایام سال زنده و پویا نگه داریم، حاج رضای عزیز اینقدر قلب مهربانی داشت که در اعزام اول در سوریه به شهادت رسید و در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) مفقودالاثر شد.

همسر سردار شهید حاج رضا فرزانه نیز با تشکر از فرمانده لشکر27 به جهت حضور در منزل شهید گفت: حاج رضا بعد از بازنشستگی به شدت ناراحت و غمگین بود و وقتی از او سوال کردم به من گفت که من دوست داشتم که در لباس مقدس سپاه ودر لشکر27 به شهادت برسم و وقتی با رفتن او به سوریه موافقت کردند در پوست خود نمی گنجید و با افتخار همان وصیتی که داشت انجام شد و در لباس سپاه و در لشکر27 محمد رسول ا...(ص) به شهادت رسید و آسمانی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات