در بیانیه بسیج فرهنگیان ناحیه مرکزی یزد آمده است:
در بیانیه بسیج فرهنگیان ناحیه مرکزی یزد آمده است: ۹ دی ماه ۸۸ یکی از برگ‌های زرین تاریخ این مرز و بوم است که در آن مردم ایران اسلامی از آزمونی دیگر سر افراز بیرون آمدند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۳۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  بسیج فرهنگیان ناحیه مرکزی یزد به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است: 
بسمه تعالی
((لَقَدِ ابتغوا من قبل و قلبوا لک الامور حتی جاء الحق و ظهر امر الله و هم کارهون)) ۴۸ توبه
هم آنان در صدد فتنه گری بودند، و کار‌ها را بر تو برعکس می‌نمودند تا آنگاه که حق روی آورد و امر خدا آشکار گردید در حالی که آنان کراهت داشتند.
امام خامنه ایی (مد):
((آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آن‌ها بخشی از ملت نیستند، ابرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، با کسانی که بر اثر جهالت خود، کار ضد انقلاب را می‌کنند، ربطی به توده مردم ندارند.)) ۱۹/۱۱/۱۳۸۸
تاریخ معاصر کشور ما مملو است از فراز و نشیب‌هایی که انقلابمان را آبدیده نمود تا صلابت و استواری و تمایز خود را در تاریخ بشیریت به رخ جهانیان بکشاند و بر ماست تا با مرور همواره این دشواری‌ها ضمن عبرت آموزی در برابر فته هاب بزرگ و بزرگتر آماده باشیم. ۹ دی ماه ۸۸ یکی از برگ‌های زرین تاریخ این مرز و بوم است که در آن مردم ایران اسلامی از آزمونی دیگر سر افراز بیرون آمدند.
دشمنان اسلام و ایران اسلامی پنداشته بودند که قادرند ملت عاشورایی مان را با حقه‌های خور مسحور نموده و با بیان مدعی کذب تقلب در انتخابات از عطیه الهی ولایت دور نمایند. لیکن امت بصیر و درس آموخته مکتب حسینی از علمدار مربلا آموختند مه اگر فرزند علی (ع) باشی دشمن در پی گسستن پیمانت با ولایت خواهد بود.
حماسه ۹ دی در حالی خلق شد که دشمنان خارجی و سر سپردگان دنی و پست داخلی تلاش داشتند تا با کشانیدن تعفن فتنه ۸۸ در عطر ملکوتی عاشورا بر دل نازنین دردانه‌ی عالم خلقت حضرت، ولی عصر اروحنا له الفدا زخم زنند و موجب گردند تا امت انقلابیمان این خباثت را بر نتابیده و با غریو حضور میلیونی خود، به آخرین شعله هاب آتش و فتنه که با دست آویز انتخابات روشن شده بود پایان دهند و پایبندی خود را به ولایت فقیه تحکم بخشند.
ما فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش ناحیه یک بر خود لازم می‌دانیم تا با تکرار هر ساله و هر باره‌ی خاطره‌ی این روز با شکوه به عنوان یکی از ایام الله این انقلاب برای آینده سازان این مرز و بوم از هیچ اقدامی در جهت تربیت فرزندانی ولایت مدار و از خود گذشته برای اسلام و انقلابمان که اکنون درختی تنومند و پر ثمر گردیده است فرو گذار ننماییم.
والسلام علی من اتبع الهدی
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات