خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: فقدان بصیرت در جنگ صفین مسیر اسلام و شیعه را عوض کرد و این یک ارتداد سیاسی بود و می‌رفت که در فتنه ۸۸ نیز چنین اتفاقی بیفتد اما مدیریت هوشمندانه و همراهی مردم بصیر این فتنه را خاموش کرد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

مدیریت هوشمندانه و همراهی مردم بصیر فتنه 88 را خاموش کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام حسین علیی امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی که در مسجد جامع شهر رزن برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از روزها از شعائر انقلاب هستند و این روزها باید زنده نگه داشته شوند و به فرموده قرآن کریم بزرگداشت شعائر نشانه تقواست.

وی افزود: نهم دی ماه نیز از شعائر الله است و باید حفظ شود چراکه بستری است برای تبیین فتنه‌های دشمن و درس گرفتن از آنها و این را نیز باید مدنظر داشته باشیم که دشمن در جنگ با شعائر جدی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: در فتنه 88 فتنه‌گران با تابلوی انتخابات به پا خواسته بودند؛ 6 ماه مانده تا انتخابات آنها احتمال تقلب می‌دادند در حالی که امکان تقلب با نظارت‌هایی که در انتخابات وجود دارد بسیار کم است اما آنها بر طبل تقلب کوبیدند تا اغتشاشات صورت گرفت؛ اما پشت پرده این موضوع چیز دیگری وجود داشت و آن براندازی نظام بود.

وی ادامه داد: فقدان بصیرت در جنگ صفین مسیر اسلام و شیعه را عوض کرد و این یک ارتداد سیاسی بود و می‌رفت که در فتنه ۸۸ نیز چنین اتفاقی بیفتد اما مدیریت هوشمندانه و همراهی مردم بصیر این فتنه را خاموش کرد.

علیی عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب می‌خواهند ما به ۴۰ سالگی انقلاب نرسیم و توطئه و فتنه‌های جدیدی را طرح‌ریزی می‌کنند اما بار دیگر به حول و قوه الهی و با بصیرت مردم از آن عبور خواهیم کرد.

وی خطاب به مسئولین بیان کرد: برای هر صندلی ریاست ۷۰ شهید تقدیم کرده‌ایم بنابراین هر مسئولی که در میز ریاستی نشسته مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید با دغدغه تمام برای حل مشکلات مردم، که بهترین مردم تاریخ هستند، تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی که کشور گریبان‌گیر آن است راهکار دارد و راهکار آن تلاش با تفکر انقلابی است.

وی اضافه کرد: از اول انقلاب در تحریم نظامی بوده‌ایم، اما با وجود این تحریم‌ها اکنون به جایی رسیده‌ایم که هیولای استکبار توان مقابله با ما را ندارد و  اگر اراده کنیم موشک‌های ما در عرض چند دقیقه تل آویو را نابود خواهد کرد که نتیجه همان تفکر انقلابی است.

علیی ابراز داشت: اقتصاد ما نیز اگر با این تفکر کار شود درست خواهد شد، اگر به توان داخلی تکیه کنیم، اگر به راهبردهای اقتصاد مقاومتی عمل کنیم اگر مدیریت منابع شود، در زمان کوتاهی از مشکلات فعلی نیز گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات