نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حماسه ۹ دی نقشه‌های شوم دشمن را نقشه برآب کرد اما نباید به راحتی از کنار آن گذشت بلکه باید در تاریخ انقلاب ما ثبت شود تا نسل های آینده از آنها درس بگیرند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در سالن آزادی شهر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: حماسه ۹ دی برای مردم همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است چرا که ملت ایران در این روز با هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ۹ دی را باید یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری دانست و این حماسه حمایت از یک شخص یا یک گروه نبود بلکه حمایت از اصل نظام و ارزش‌ها بود.

وی افزود: خداوند تمام امت‌ها از امت‌های گذشته تا امت‌های امروز را آزمایش می‌کند، اما امت اسلامی همواره در این آزمایش‌ها با سربلندی بیرون آمده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در ادامه گفت: در فتنه ۸۸ دشمن کاملا حساب شده وارد میدان شد تا بتواند به هر طریقی ضربه خود را به ابن ملت بزند.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد:: ولایتمداری و هوشیاری ملت ایران در مبارزه با این فتنه برای همگان ثابت شد و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان از رهبری و ملت به عنوان ارکان نظام نام برد و گفت: وقتی مردمی آگاه و بصیر باشند و فتنه‌ها را به راحتی تشخیص دهند آن جامعه همواره پیروز خواهد بود.

ملت ما در ۹ دی نشان داد هم دشمن‌شناس هستند و هم وقت‌شناس در کشور‌های دیگر در حادثه مشابه نیرو‌های امنیتی بحران را جمع می‌کنند، ولی در کشور ما مردم این کار را انجام دادند.

وی یادآوری کرد: اروپایی‌ها نیز برای اینکه در این توطئه عقب نمانند به میدان آمدند و نابودی ایران را در فتنه ۸۸ اعلام می‌کردند و اگر آن‌ها اطمینان نداشتند که کار ملت ایران تمام است قطعا این میزان هزینه نمی‌کردند.

حسینی‌شاهرودی افزود: دشمنان، چون مطئمن بودند که این اتفاق قطعی است و دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی نمی‌ماند برای این مسئله به صورت جدی برنامه‌ریزی کرده بودند و حتی بودجه کلانی هم برای آن تعریف کرده بودند.

وی اضافه کرد:وی خاطرنشان کرد: دشمنان به صورت متحد علیه اسلام و انقلاب به میدان آمدند، ولی براساس وعده خداوند، شکست خوردند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: اقتداری که جمهوری اسلامی و رهبری و امت اسلامی پیدا کرده قابل مقایسه با گذشته نیست و همین موجب خشم دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه سرآشیبی سقوط دشمنان و اقتدار کشور ایران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، گفت: دشمنان برای مقابله با این اقتدار دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند، اما همواره در برابر ملت ایران محکوم به شکست هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هر توطئه‌ای را انجام دادند، ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

حسینی‌شاهرودی گفت: بحث تشدید تحریم‌های اقتصادی در ۱۳ آبان را دشمنان برای ایجاد آشوب‌های خیابانی مطرح کردند، اما ملت ایران با حضور حماسی در این روز نیز به دشمنان نشان دادند که دفاع از انقلاب و ارزش‌ها را حتی در سخت‌ترین شرایط انجام می‌دهند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: آمریکایی که ادعای گزینه‌های نظامی روی میز را داشت، الان مرده‌اند و دیگر توان حرف زدن ندارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اوج ذلت مدعیان کدخدایی جهان است و ایران در اوج اقتدار و بالندگی پله‌های پیشرفت را طی می‌کند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دلار از چرخه اقتصاد در حال خارج شدن است، گفت: دشمنان علیه کشور ما سخت‌ترین تحریم‌ها را اعمال کردند، اما راه به جایی نبرده و همواره محکوم به شکست هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ما هر سال ۹ دی را با عظمت برگزار می‌کنیم تا کسی جرأت مطالبه از طریق غیرقانونی نداشته باشد و بفهمد که با خروج از قانون باید بهای سنگینی را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: فرق انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر این است که انقلاب ما یک هنر بسیار بزرگ دارد و آن هنر عبور از بحران‌های بزرگ و سنگین است، بحران‌هایی که هر حکومت و انقلابی را به راحتی به زانو درمی‌آورد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موتور محرکی به نام ولایت دارد که این ولایت، انقلاب را شکست ناپذیر و در جهان مقتدر معرفی کرده است و امروز تمام بزرگان و اندیشمندان جهان، تحلیل شان بر این است که آینده متعلق به اسلام است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات