خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دی ماه برای خوزستانی‌ها ماه خاطره‌ها و ثبت حادثه‌های ماندگار است.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۵۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در حرم علی ابن مهزیار اهوازی با گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی اظهار کرد: این حماسه را به ملتی که خلق آن را با عشق، ایمان و اخلاص در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند، به ویژه مردم خوزستان تبریک عرض می‌کنم؛ حماسه‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند اگر انسان به واسطه این همه عشق و اخلاص امت بارها و بارها سجده شکر بجا بیاورد باز هم کم است.

وی افزود: ۹ دی زمانی اوج گرفت که ملت ایران تحمل نامهربانی‌ها و هتک حرمت‌ها به عاشورای حسینی را نداشتند؛ به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از عجایب ۹ دی و اوایل انقلاب همین است که اوج پیروزی انقلاب در محرم بود، یعنی عاشورا و تاسوعا پیروزی انقلاب را سرعت بخشید و دفع فتنه از این مملکت را هم امام حسین (ع) و عاشورا آن شور حسینی را در ملت ایران به وجود آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه ماه محرم ماهی است که خون بر شمشیر پیروز است، تصریح کرد: امیدوارم ۹ دی که به منزله یادمان چهلمین سال همراهی ملت ایران با امامت انقلاب است این باور را برای استمرار انقلاب تا دولت حضرت مهدی (عج) در خود تقویت و همواره در کنار امامت انقلاب باشیم.

سپهر با اشاره به اینکه دی ماه در خوزستان پیامدها و روزهای مبارکی را در خود سراغ دارد، بیان کرد: پنج دی سالروز دیدار عشایر بختیاری و عرب خوزستان با امام راحل و یادآور نوحه معروف ای شهیدان به خون غلطان خوزستان با نوای صادق آهنگران در محضر امام به عنوان برگ زرینی در صحیفه نور و صحیفه انقلاب ثبت شد.

وی عنوان کرد: ۱۶ دی شهدای کربلای هویزه با محوریت شهید علم الهدی در تاریخ دفاع مقدس برای ایران و ایرانیان به یادگار ماند؛ هفت دی نیز اولین شهری که در ایران به محوریت حوزه علمیه حضرت امام، علما و روحانیون به خیابان آمدند در هفت دی ۸۸ مردم خوزستان بودند که فرهنگ راهپیمایی را در کشور نهادینه کردند.

سپهر بیان کرد: ۶ دی سردار شهید تقوی به شهادت رسید و ۹ دی نیز این شهید در دیار خوزستان با استقبال کم نظیر ملت ایران تشییع شد؛ ۱۳ دی سال گذشته نیز راهپیمایی شکوه وحدت که برای اولین بار بیش از ۷۰ بیرق قومیت عرب در حمایت از اسلام، ولایت و امامت به صحنه آمدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کر: دی ماه برای خوزستان ماه خاطره‌ها و ثبت حادثه‌های ماندگار است، به این ملت خوزستان سلام و درود می‌فرستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها