خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه 88 بسیارخطرناک بود و حماسه 9دی ماه یوم الفصلی بود در زمانی که همه شیاطین بر علیه ما بودند. ملت آمد و حق را از باطل جدا کرد و باطل پیشگان را به زباله دان تاریخ فرستاد.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی ماه در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند اظهار داشت: از  شعارهای فتنه گران متوجه می شویم که انتخابات یک بهانه بود و اصل نظام نشانه بود. عکس امام و رهبری را پاره کردند، احکام اسلام را به تمسخر گرفتند و به عزاداران روز عاشورا اهانت شد.

وی اضافه کرد: تجمعات غیرقانونی و اردوهای خیابانی تبدیل به اقدام براندازانه شد، دست دوستی به ضد انقلاب دادند و با منافقین همکاری کردند.

مظفر با بیان اینکه کانونهای فکری ضد انقلاب در سراسر ایران فعال شدند عنوان داشت: برخی سفارتخانه ها و رسانه ها برای تضعیف انقلاب و ایجاد رعب در مسیر براندازی نظام اقدام کردند. دفاتر خاص بین المللی در خارج از مرزها و دفتر هماهنگی امور ایران در کاخ سفید تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی و صهیونیستی علیه انقلاب سخن گفتند و جنبش سبز را از یاران خودشان معرفی کردند اما هیچ یک از سردمداران و سران فتنه از روی انصاف موضع گیری نکردند و هیچ خط و مرزی بین خودشان و دشمنان قرار ندادند.

سران فتنه با تحلیل های اشتباه ناکام ماندند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دو تحلیل نادرستی که فتنه گران داشتند افزود: اول اینکه گمان داشتند که بین نسل جدید و قدیم انقلاب فاصله افتاده است و نسل جدید به انقلاب دلبستگی ندارند و تعبیرشان این بود که نسل جدید در برابر شورش ها  با فتنه گران همراه می شوند.

وی ادامه داد: تحلیل دیگرشان این بود که نسل قدیم خسته شدند و گرفتار معیشت، اشتغال جوانان و مشکلات مالی هستند و برای بریدن از انقلاب آمادگی دارند.

مظفر خاطرنشان کرد: این ملت چندین دهه از انقلاب با وجود انواع تهدیدها و تحریم ها ثابت کرده است آنجا که ارزش های انقلاب و آرمانهای امام و رهبری در معرض مخاطره قرار بگیرد حتی با شکم گرسنه در برابر فتنه گران می ایستند و برای این توانستند فتنه را به حماسه ای بزرگ تبدیل کنند.

ملت ایران یکپارچه تومار فتنه گران را در هم پیچیدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فتنه گران دنبال حقایق نبودند و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند آنان دنبال باج گیری بودند و بعد از فرمایش رهبری مردم با حضور خودجوش نه تنها در میدان انقلاب بلکه در سراسر کشور تومار فتنه گران را در هم پیچیدند  و برگ زرینی بر تارک انقلاب رقم زدند.

وی اظهار داشت: این ملت بزگوار ایران فتنه را تبدیل به فرصت کردند و انقلاب را از آفات مصونیت بخشیدند و نشان دادند هرگز پیمان وفاداری ملت سست نمی شود.

مظفر ادامه داد: فتنه 88 بسیارخطرناک بود و حماسه 9دی ماه یوم الفصلی بود در زمانی که همه شیاطین بر علیه ما بودند. ملت آمد و حق را از باطل جدا کرد و باطل پیشگان را به زباله دان تاریخ فرستاد.

تغییر چهره خواص مختص انقلاب اسلامی نیست

وی با بیان اینکه تغییر چهره خواص مختص انقلاب اسلامی نیست یادآور شد: نه تنها عده ای که روزی همراه و در خط و مسیر امام بودند امروز از انقلاب فاصله گرفتند بلکه مسئله فتنه همواره در طول تاریخ در دوران پیامبران الهی بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در طول تاریخ همواره عده ای دچار پوست اندازی فکری و اعتقادی، دگر اندیشی و ارتداد شدند عنوان داشت: در پایان عمر پیامبر اسلام نیز عده ای از صحابه ایشان دچار فتنه شدند و علاوه بر انحراف خودشان، جامعه را نیز منحرف کردند.

بی بصیرتی و طمع دنیا برخی خواص را دچار انحراف می کند

 وی ادامه داد: علت انحرافات در خواص جامعه مربوط به عدم آگاهی، بی بصیرتی و برخی طمع دنیایی مانند پست و مقام و پول است.

مظفر با بیان اینکه در زمان پیامبر(ص) برخی خواص گرفتار مسئله کج اندیشی و بی بصیرتی بودند و قدرت تشخیص حق از باطل را نداشتند چون ظاهر اندیش بودند افزود:  عده ای که در جنگ ها در کنار پیامبر و امام علی بودند اما دچار انحراف می شدند و به جای اینکه حق را معیار قرار دهند شخصیت ها را معیار حق قرار می دادند.

برداشت های غلط از مسئله امامت باعث ایجاد اختلافات می شود

وی متذکر شد: در برداشت امامت مسلمین گاهی اشتباه می شود. خلافت از خداست و از سوی خداوند به پیامبر و اولیا و اوصیاء تکلیف می شود و این خلافت به وسیله مردم معین نمی شود بلکه پشتیبانی می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بین پیامبر اسلام و امامان هیچ تفاوتی در تبعیت وجود ندارد و ما معتقدیم که امام امت جانشین امام زمان (عج) است.

وی بیان داشت: تفاوت امام با دیگران در اندیشه سیاسی حکومت داری بود که اصل ولایت فقیه را تعیین می کنند.

در تبعیت و اختیارات دو شخصیت امام و رهبری تفاوتی وجود ندارد 

 مظفر افزود: تفاوت در منزلت وجود دارد اما در تبعیت و اختیارات دو شخصیت امام و رهبری تفاوتی وجود ندارد  بلکه تفاوت ها در برداشت ها صورت می گیرد و برداشت های غلط باعث ایجاد اختلافات شده است.

وی با بیان اینکه دوران رهبر انقلاب به مراتب سخت تر از دوران امام است خاطرنشان کرد: رهبری به زیبایی توانستند کشور را از پیچ های خطرناک عبور دهند که دشمنان اذعان دارند سالها برنامه ریزی و میلیاردها دلار بودجه اختصاص می دهند و رهبری با یک سخنرانی تمام نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

ما هر روز در توطئه و فتنه هستیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ثبات، اقتدار و عزت ملت ایران به برکت رهبری هوشمندانه و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه است اگر از این دو اصل غفلت کنیم بلایی که در منطقه بوجود آوردند بر سر ما نیز می آورند.

وی با بیان اینکه ما هر روز در توطئه و فتنه هستیم اما اقتدار ملت هر روز بیشتر می شود افزود: دشمنان که در سوریه، لبنان و عراق نتوانستند هیچ غلطی بکنند با دلارهای نفتی آل سعود و بودجه های آمریکا سرافکنده از منطقه خارج می شوند.

مظفر یادآور شد: حضور فعال مردم و استقامت و پایداری ملت ایران در راه هدف همچون بمب هسته ای بر سر دشمنان انقلاب اسلامی است  پس به حبل المتین چنگ بزنید و منتظر وعده الهی باشید که محقق می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها