خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجائی دشت اذعان کرد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجائی دشت اذعان کرد: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۱۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

مصطفی معصوم فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجائی دشت در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به حماسه نه دی گفت: مردم بصیر و انقلابی بار دیگر نشان دادند که تا آخرین قطره خونشان پای آرمانهای انقلاب و رهبرشان ایستاده اند وهرگز نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست یابد.
وی بیان کرد: پیام حرکت به موقع و خودجوش مردم در 9دی این بود که مردم انقلابی ایران ،هرگز اجازه نمی دهند دشمنان خارجی و عده ای افراد وابسته و یا فریب خورده، نظم جامعه را برهم بزنند.
معصوم ابراز کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند نه دی در تاریخ ماندگار است چون این حرکت برخواسته از بصیرت ،دشمن شناسی، وقت شناسی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجائی دشت الموت گفت: ۹دی روز درخشش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده‌سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بیگانگان طمع کار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.
وی خاطر نشان کرد: تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهتزاز پرچم رفیع "ولایت مداری در مقابل بدخواهان و دگر اندیشان و فرصت طلبان بیگانه پرست " پیام مهم و ماندگار حماسه ۹ دی است. حضور میلیونی و زمان‌شناسانه ملت ایران در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸، برای همیشه تاریخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند.
معصوم عنوان کرد: بدون شک این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته تر می نمایاند، عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی 9 دی ماه است این ویژگی به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه های دوست و دشمن پنهان نماند.
وی بیان کرد: 9دی روز هم افزایی یاران انقلاب است و روزی است که همگان به این درک، فهم و حقیقیت عظیم رسیدند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشندمملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه ع رجائی دشت عنوان کرد: شرایط فعلی بسیار حساس و پیچیده است بهترین فرصت مردم و روحانیون انقلابی هستند و تهدید بزرگ رگه هایی از نفوذ جریانی است که در برخی از نقاط در حال شکل گیری و سازماندهی است که ان شاءالله با بصیرت مردم راه به جایی نخواهند برد.

4001/پ40/ب

 

# 9دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها