شاهرودی‌ها بی‌شک در بصیرت‌ و دین‌داری پیشگام مردمان هستند؛ آنجا که دو روز قبل از حماسه ۹ دی، کفن‌پوش به میدان آمدند و بصیرت انقلابی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به رخ دشمنان کشیدند.
کد خبر: ۹۰۹۵۰۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،
ابتدای سال ۱۳۸۸ برای مردم کشورمان با حضور باشکوه در عرصه مردم‌سالاری دینی همراه بود و بیش از ۸۵ درصدملت بزرگ ایران پای صندوق‌های اخذ رأی ریاست جمهوری نهم شرکت کردند تا رئیس‌جمهوری خود را انتخاب کنند.
دشمنان این مرزوبوم این حضور حداکثری را با خدعه و نیرنگی با رمز تقلب آلوده کرده و این جشن ملی را به یک فتنه بزرگ تبدیل کردند که هشت ماه کشور را دچار بحران و آشوب کرد.
دشمنان داخلی و خارجی دست در دست هم تلاش کردند تا اصل نظام را از میان برداشته و با تخریب ولایت‌فقیه، این سیمرغ را از میان بردارند؛ اما غافل از این بودند که این سیمرغ همان‌طور که از نامش پیداست، دارای قدرتی است که هر کسی توان درک آن را ندارد.
دشمنان با هدف‌گیری اصل انقلاب اسلامی که عاشوراست، به خیال خام خود این حکومت را منحرف و سرنگون‌شده دیدند؛ اما نمی‌دانستند این مردم روی اعتقادات خود حساس هستند و با بی‌احترامی به عزای حسینی، ملت ایران خروشید.
مردم بیداردل و شهر معلمان دین و اخلاق (شاهرود) از روز هفتم دی که مصادف با یازدهم محرم و نخل‌گردانی در این شهرستان بود، کفن‌پوش به میدان آمدند و بصیرت انقلابی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت به رخ دشمنان کشیدند.
در روزهای هشتم و نهم دی نیز مردم شاهرود کفن‌پوش در صحنه حضور داشتند و در روز جمعه یازدهم دی قریب به یک هزار نفر کفن‌پوش در تهران و ابتدا مقابل بیت رهبری حاضر شدند و با ایشان تجدید بیعت کردند.
مردم شاهرود سپس در نماز جمعه تهران حاضر شدند و شکوه بصیرت خود را به رخ نااهلان و نامحرمان کشاندند و فریاد زدند «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».
مردم این مرزوبوم به حسین بن علی (ع) در شجاعت و مردانگی، ایثار و شهادت اقتدا کرده و در پیروی از ولایت در مکتب مادرشان فاطمه زهرا (س) کسب فیض کرده‌اند و تا این ملت در بصیرت و هوشیاری به این بزرگان اقتدا دارد، دشمنان خوار و ذلیل خواهند بود و این شکوه بصیرت چشم و گوش و دهان آنان را خواهد گرفت و تسلیم خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها