کارشناس مسائل فرهنگی: حماسه‌ی ۹ دی بیداری ملت اسلامی ایران در برابر دشمنان و فتنه گران را نشان می‌دهد. حماسه‌ی ماندگاری که با حضور میلیونی مردم با بصیر، بینی غرب و صهیونیست را به خاک مالید.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۹۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
بیداری ملت ایران در برابر فتنه های دشمن
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فتنه ۸۸ یک روزه برنامه ریزی نشده بود که به یکباره از کنار آن عبور کرده و به صفحات تاریخ و خاطرات آن ملحق کنیم، بلکه با صرف وقت بسیار در اتاق‌های فکر بیرون مرز‌ها توسط سرویس‌های اطلاعاتی شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها طراحی شد که با خروج ملت آتش فتنه برای همیشه خاموش گردید، اما برای جلوگیری از فتنه‌های بزرگتر در آینده، باید جریان فتنه‌های گذشته و طرفداران آن‌ها را دقیق و درست شناخت تا بتوان بازخوانی و کالبد شکافی کرد و زمینه‌های پیدایش این فتنه‌ها، عوامل و عناصر پدیدآورنده این فتنه‌ها، از اهداف آن‌ها آشنا شد و این شناخت را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

هدف اصلی دشمنان از فتنه ۸۸ تضعیف ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود تا با تضعیف کردن این‌ها به اصل نظام ضربه بزنند و حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کرده، سرنگون کنند. خوشبختانه بصیرت مردم انقلابی ما چنین اجازه‌ای را به دشمنان نداد.

نتیجه نگرفتن دشمنان انقلاب اسلامی ایران از فتنه ۸۸ باعث عقب نشینی آن‌ها نشده است، بلکه دشمن با بررسی نقطه ضعف‌های خود در ۸۸ و تبدیل آن به نقاط قوت در حال برنامه ریزی و طراحی فتنه‌ی جدیدی هستند. به فرمود: ه مقام معظم رهبری، دشمن برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام داده که باید از آن غافل نشویم.

هدف دشمن از نابودی نظام اسلامی سیطره کامل بر کشور و منابع آن است و شاهد مدعای ما تحریم‌های ظالمانه و یک طرفه آمریکا و فشار اقتصادی، روحی و روانی بر مردم می‌باشد که در صدد آن هستند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و آتش فتنه را از داخل شعله ور کنند، زیرا بر کسی پوشیده نیست که هیچ دشمنی نمی‌تواند در برابر قدرت موشکی و روحیه شهادت طلبی ملت غیور ایران، ایستادگی کند.

الحمدلله با وجود رهبر معظم انقلاب و مواضع هوشمندانه ایشان و حضور گسترده‌ی مردم با بصیر ایران در صحنه‌های انقلابی، تمام فتنه‌های دشمن را در نطفه خفه خواهیم کرد. ان شاءالله
 
حجت الاسلام محسن سعیدی جدا
کارشناس مسائل فرهنگی
ارسال نظرات