فرمانده سپاه جم در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

سالن های ورزشی سپاه به زودی به بهره برداری می رسند

فرمانده سپاه شهرستان جم با تاکید بر اینکه برخی مشکلات مردم با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان می توان حل کرد افزود: همه ی مدیران و مسئولان به مردم و ارباب رجوع احترام بگذارند و عملکرد خود را با حضور در بین مردم برای آنها بیان کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۶۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

سالن های ورزشی سپاه به زودی به بهره برداری می رسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ احمد اسدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و می طلبد وحدت بین مردم و مسئولان تقویت شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم افزود: نگاه ما در شهرستان جم کمک به دولت برای رفع مشکلات است و همدلی و صمیمیت خوبی بین مجموعه سپاه و دیگر ادارات وجود دارد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در جم فعالیت ندارد خاطرنشان کرد: بسیج رسانه ظرفیت بزرگی است که خبرنگاران جمی می توانند در این مجموعه عضویت یابند و تا شاهد فعال بودن آن در شهرستان باشیم.
اسدی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات مردم با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان می توان حل کرد افزود: همه ی مدیران و مسئولان به مردم و ارباب رجوع احترام بگذارند و عملکرد خود را با حضور در بین مردم برای آنها بیان کنند.

وی با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمنان بعد از انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام بودند اما همه ی توطئه های دشمنان با بصیرت مردم خنثی شد.

فرمانده سپاه شهرستان جم با اشاره به اینکه تفکر انقلابی و بسیج روز به روز به جهان صادر می شود بر تقویت روحیه ی ما می توانیم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: گشت های محله ای بسیج در روستاهای شهرستان جم در حال اجرا شدن است و شاهد امنیتی مطلوب در شهرستان جم هستیم.

سرهنگ احمد اسدی با بیان اینکه در دو سال گذشته 33 واحد سپاه برای مددجویان کمیته امداد ساخته و تحویل آنها داده است افزود: در سال جاری نیز 15 منزل برای مددجویان ساخته شده و تحویل آنها داده شده و 10 واحد دیگر نیز در حال احداث می باشد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی  در جم توسعه یافته اند تصریح کرد: بسیج پزشکی خدمات مطلوبی به محرومین  و مستضعفین در شهرستان جم ارائه داده و در خصوص گرانی های بازار نیز بسیج اصناف پیگیر موضوعات است.

اسدی خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه جم هفته ای دو جلسه با حضور در روستاهای شهرستان حرف ها و مشکلات مردم را می شنویم و برای حل آنها تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان جم بیان کرد: سالن ورزشی سپاه در روستاهای بهارستان و علی آباد به زودی به بهره برداری می رسند.

ارسال نظرات