امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

۹دی اوج توطئه شناسی ملت فهیم ایران بود

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: ملت بصیر، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی بساط دشمن را برچید و توطئه های آنان را علیه انقلاب و نظام اسلامی خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
مولوی عبدالواحد بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چابهار، ضمن گرامیداشت روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و روز تاریخی وماندگار ۹ دی اظهار کرد: یوم الله ۹ دی روز بصیرت، آگاهی، این حماسه عظیم مردمی در کشور ما که توانست فتنه‌ای ناجوانمردانه را در کشور ما علیه انقلاب خنثی کند و توانست با بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه‌های بسیار سنگین این حضور بر قدرت استکباری مستکبرین مسلط شود و توطئه شناسی کند.

وی افزود: مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران در این روز کاری بس بزرگ کردند و آمادگی و قدرت خود رادر مقابله با توطئه‌های ضد انقلاب به رخ کشیدند.

مولوی اهل سنت چابهار اتحاد ملی و انسجام اسلامی را برآمده از چنین اجتماعات عظیمی دانست و بیان کرد: ملت ما در طول سه دهه انقلاب نشان داده که هرگاه حکومت نیاز به حضور مردمی داشته با تمام وجود از ارزش‌های خودشان دفاع کردند همچون دفاع مقدس که دشمن با ندیده گردفتن قدرت عظیم مردمی برآمده از روحیه ولایت پذیری مردم با خیال وارد کشور شد و با خیل عظیمی از بسیج مردمی مواجه شد و خوار و ذلیل فراری شدند.

وی ادامه داد: در دنیای امروز، به خاطر نزدیکی جریان حق و باطل با یکدیگر و نفاق و دورویی در جبهه مخالف، حرکت در این مسیر پویایی با دشواری فراوان روبروست و اگر بصیرت نباشد لغزش و سقوط حتمی است و انتخاب صحیح در این وانفسا، نیاز به بینش دارد و بینش صحیح همان بصیرت است.

مولوی بزرگزاده با اشاره به اینکه خیانت بزرگ فتنه‌گران در فتنه ۸۸ را نباید از یاد ببریم گفت: باید حماسه ۹ دی را پررنگ مطرح کنیم و در جامعه بیش از بیش بصیرت‌افزایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در طول تاریخ ما شاهدیم که دشمنان برای ایجاد تفرقه و برای نابودی کشور‌های اسلامی همیشه توطئه چینی کرده اند و ما این را در ۹ دی هم شاهد بودیم که درواقع در مسائل داخلی کشور ما دخالت کردند و همیشه سعی می‌کنند چنین برنامه‌هایی را نه تنها در کشور ما بلکه در کل جهان اسلام اجرا کنند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ملت ایران نیز باید با حرکت در مسیر ولایت همیشه در صحنه بوده و اگر این گونه حرکت کنیم رسیدن به اهداف انقلاب سریعتر به وقوع خواهد پیوست.
ارسال نظرات