بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت سالروز حماسه نهم دیماه

پیوند اعتقادی و عاطفی امت و ولایت، رشته فتنه ی فتانه ها را پنبه کرد

نهم دی ۸۸ جلوه ای از شکوه پیوند عمیق امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، نهم دی ۸۸ جلوه ای از شکوه پیوند عمیق امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان امواج سیل خروشان امت اسلامی نفسشان برید و مرگ را به چشمانشان دیدند و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که پیوند اعتقادی و عاطفی امت و ولایت تمامی رشته های فتنه فتانه ها را از پنبه کرد.
اکنون در آستانه سالگرد خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی عشایر کشور اعلام می دارند، همانگونه که در سال ۸۸ ملت بیدار ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل فتنه گران خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق، پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه داد، جامعه عشایر کشور در کنار ملت شریف و شهادت طلب ایران به جهانیان و به خصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یادآوری می کند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد. و اگر دشمنان بخواهند در برابر دینمان بایستند، در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.


جامعه عشایر کشور ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظرات