مردم انقلابی ایران در نهم دیماه درسهای موقعیت شناسی، نیازشناسی، زمانشناسی و دشمن شناسی را مشق کردند.حرکت مردم در این روز ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی تواند میان نظام و مردم جدایی بیندازد.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در مصاحبه با خبرنگار سیاسی بسیج عشایری گفت:

نهم دیماه در تاریخ نظام جمهوری اسلامی یک نقطه عطف است.حماسه نه دی ثمره سالها صبر ، بصیرت افزایی و ولایت مقام معظم رهبری است.

وی افزود: فتنه یک بیماری مزمنی بود که درمانش فقط حضور خودجوش امت انقلابی مردم بود. ۹ دی نمادی از بصیرت، دشمن شناسی ، وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه امت انقلابی ایران بود.

سردار سیف  گفت: نهم دیماه مانند ۲۲ بهمن، با الهام از حماسه عاشورا ، در کشور ماندگار شد و در حماسه نهم دیماه ، انسان دست قدرت خداوند متعال در حمایت از مردم ملموس بود.

وی با اشاره به پیام مردم به دشمنان در این روز گفت: مردم در حماسه نهم دیماه حجت را بر دوست و دشمن تمام کردند. مردم انقلابی در حماسه نه دی برای همه دشمنان خط و نشان کشیدند.

مسئول بسیج عشایری کشور گفت: مردم انقلابی ایران در نهم دیماه درسهای موقعیت شناسی، نیازشناسی، زمانشناسی و دشمن شناسی را مشق کردند.

سیف ضمن اشاره به ابعاد بین المللی حماسه نه دی خاطر نشان کرد: حرکت مردم در نهم دیماه دنیا را خیره کرد. حرکت مردم در این روز ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی تواند میان نظام و مردم جدایی بیندازد.

ارسال نظرات