مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن انقلاب دست بردار نیست گفت: افرادی که در خانه مجلس و هیأت دولت حضور دارند و دم از تفکرات آمریکایی می‌زنند نفوذی بی‌جیره و مواجب دشمن هستند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۳۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد عباسیه آستارا گفت: ملت همیشه در صحنه در اقصی نقاط کشور در نهم دی ماه و مردم ولایتمدار استان گیلان در هشتم دی با تبعیت از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در صحنه حضور یافتند و دشمن را مایوس کردند.

مسؤول د فتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان انقلاب اسلامی را در تداوم انقلاب رسول خدا دانست و تصریح کرد: امروز یک دشمن واحد داریم که فرهنگ اصیل و ناب محمدی را هدف قرار داده و با انواع دسیسه، جنگ، توطئه و تحریم اقتصادی تلاش می‌کند تا به اصل ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی صدمه وارد کند.

تسخیری با اشاره به اینکه در زمان به حکومت رسیدن بنی‌صدر نفوذ منافقین در بدنه انقلاب اسلامی بیش‌تر شده بود بیان کرد: فتنه سال 88 تکرار ناآرامی های دوران بنی‌صدر بود که یک‌عده نفوذی داخل‌نشین به بهانه تخلف در انتخابات فضای آرام کشور را متشنج کرده بودند.

وی با بیان اینکه سکوت برخی از خواص جامعه، پای خیلی از فتنه‌گران را به میدان کشاند افزود: خیانت این دسته از افراد که با سکوت خود آتش فتنه را شعله‌ورتر کردند بیشتر از دیگران بوده و به واسطه سکوت این افراد آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را برای حمله نظامی به ایران آماده کرده بود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب نبی مکرم اسلام(ص) بوده و همواره دشمنان از متحد شدن مسلمانان هراس داشته و سعی در ضربه به آن دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان در سال ۸۸ برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام تلاش می‌کردند ولی هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بود که بساط فتنه گران را برچید.

 تسخیری با بیان اینکه ابعاد، سران و مصادیق فتنه باید در جامعه تببین شود خاطرنشان کرد: بردن نام اسامی سران فتنه از فرهنگ قرآن نشأت‌گرفته و سران فتنه در طول این ده سال یک بار هم از مردم عذرخواهی نکرده‌اند، اما یک‌عده باز می‌خواهند گناه سران فتنه را بشویند.

وی در پایان گفت: مرکز فتنه استکبار جهانی و در راس آمریکا است و آنان در تلاش برای سست کردن پایه‌های انقلاب هستند اما بدانند در برابر مردم متحد و قدرت نظامی ایران اسلامی اهداف کورشان راه به جایی نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات