خبرهای داغ:
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه جدید، فتنه اقتصادی است در این فتنه اقتصادی دنبال آن هستند که بر مردم آن‌قدر فشار بیاورند که جایی بروند و جام زهر را بنوشانند و بگویند باید برویم تسلیم شویم.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۱۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی شامگاه شنبه در مراسم 9 دی شهر بادرود اظهار کرد: امروز برای ادامه حرکت بصیرت بیشتری لازم است، در سال 88 یک فتنه سیاسی اتفاق افتاد و حدود 8 ماه فتنه‌گران در این کشور جولان دادند؛ شاید تقدیر این بود که این‌ها هرچه بیشتر ماهیت خود را برای مردم نشان داده و برای مردم روشن و شفاف شود که چه کسانی دل در گرو انقلاب دارند و چه کسانی به دنبال براندازی انقلاب هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در روز عاشورا آن مسائل را به وجود آوردند و مردم انقلابی و هشتم و نهم دی‌ماه در یک حماسه باشکوه و یک حرکت منسجم خودجوش انقلابی به صحنه آمدند آن حضور در راهپیمایی در نوع خودش نمونه و بی‌نظیر بود که با شور و شعور آمده بودند که مجدداً با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بیعت کند.

وی بیان کرد: مردم در 8 ماه دیدند که چه خواب‌هایی برای انقلاب و مردم افراد دارند تعبیر می‌کنند و با حضور خودشان توطئه‌های بزرگ را شکست دادند، امروز هم آن فتنه‌ها استمرار دارد و شما عرض کنم بعضی از سران فتنه همان مشی و روش را دارند امروز هم علاوه بر آن فتنه سیاسی یک فتنه بزرگ‌تر و گسترده در سطح جامعه هدف در جریان است.

حاجی‌دلیگانی گفت: فتنه جدید، فتنه اقتصادی است در این فتنه اقتصادی دنبال آن هستند که بر مردم آن‌قدر فشار بیاورند که جایی بروند و جام زهر را بنوشانند و بگویند باید برویم تسلیم شویم، نظام سلطه  همه‌چیز را می‌خواهد از ما بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اما چند نقطه مشترک وجود دارد، اتاق اصلی فرماندهی فتنه‌ها در خارج کشور است اما اتاق‌هایی در داخل کشور وجود دارد که دستور از خارج می‌گیرد، پول لازم را می‌گیرند رسانه‌ها و بستر لازم الکترونیک و شبکه اجتماعی را از خارج عاریت می‌گیرد و دارند مرتب این حرکت را سازمان‌دهی می‌کنند و دنبال می‌کنند و ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: نکته بعدی هدف همه فتنه‌ها چه سیاسی و اقتصادی براندازی انقلاب و نظام است که در این مباحث یک‌جا آمریکا به‌عنوان استکبار جهانی و جای دیگر بر عهده اروپایی‌هاست، تردید نکنید که آن‌ها هدفشان یکی است ولی روش‌های متنوعی را دنبال می‌کنند.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: در فتنه اقتصادی آمریکایی‌ها یک نقش دارند اروپایی‌ها هم یک نقش دیگر اما هم‌سو به یک هدف را دنبال می‌کنند؛ هم‌زمان با فتنه اقتصادی فتنه سیاسی را دنبال می‌کنند، آمریکا با تهدید ترامپ مرتب مقطع بندی می‌کند، مقطعی 15 مرداد را بهانه قرار می‌دهد آن‌قدر تا 15 مرداد بر مردم فشار بیاورند که برنامه‌ریزی کرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مقطع دیگر در سیزدهم آبان ماه را روزه اجرا تحریم‌های اعلام می‌کنند، این‌ها جنگ روانی بود ما از سال 59 تا به‌ حال فشار تحریم‌ها هستیم و الآن هم به قول خودشان دارند؛ القای بهار داغ را در 13 اردیبهشت 98 برنامه‌ریزی می‌کنند که قطعاً این فتنه هم به شکست می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم همین هدف رادارند، انگلیسی‌ها یک بحث دیگری را مطرح می‌کنند آن‌ها خط استحاله در هجوم، قتل‌عام و ناتوی فرهنگی را دنبال می‌کنند؛ آن‌ها می‌گویند نباید تحریم را مستقیم انجام دهیم ما باید درون را از محتوای انقلابی و ارزشی خالی کنیم و وقتی این کار را انجام دادیم خود به‌ خود به نتیجه می‌رسیم.

حاجی‌دلیگانی گفت: نقش بعدی مال نفوذی‌هاست از نفوذی‌ها هیچ‌گاه نباید غفلت کنیم، اما جایی غفلت کردیم در سال 94 مقام معظم رهبری گفت مواظب نفوذی‌ها باشید، نفوذی‌هایی که در سطح تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان قرار می‌گیرند کسانی هستند که نظام محاسباتی‌شان و چارچوب ذهنی‌شان و عناصر تشکیل‌دهنده ذهنشان غیر از عناصر و محاسبات ماست.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در محاسبات ذهنی بحث مذهب انقلاب اسلامی ایران وطن‌دوستی ارزش است ولی آن تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان نظام محاسباتی‌شان عوض‌شده و به‌جای ارزش‌ها و معیارها، ضد ارزش را جایگزین می‌کنند این عناصر هر جا دیدید مشکلی وجود دارد در یک‌بخشی از زنجیره به مسؤولان کنترل نفوذی در آنجا وجود دارد و در اقتصاد دچار مشکل شده است عناصر انقلابی در مجموعه تصمیم‌گیر نیستند.

وی ادامه داد: بخش بعدی در فتنه اقتصادی افراد بی‌انگیزه است بی‌عار و بی‌حال هستند و فقط کرسی را اشغال کردند و از کار و تلاش خبری نیست، در بخشی از بخش‌های دولت صورت مشهود می‌بینیم، بخش بعدی نقش نفاق در مسائل اقتصادی است وقتی بررسی می‌کنم برخی از واحدهای بزرگ اقتصادی به بخش خصوصی واگذار کردند عناصری بودند که قبلاً در سازمان منافقان فعال بودند مثل هفت‌تپه که به این‌ها عملاً دنبال اخراج کارگران، ایجاد نارضایتی و خواباندن تولید کشور هستند.

حاجی‌دلیگانی اذعان کرد: بخش دیگر فتنه اقتصادی مسأله ارز است، کدام انسان عاقل زمانی که دشمن کشورش تهدید کرده تحریم می‌کنیم در یک شوی که بازی می‌کند قیمت دلار را در 21 فروردین دستوری می‌گوید 4200 تومان تا 16 مرداد 21.3 میلیارد دلار ذخیره ارزی این کشور به باد می‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس ادامه داد: کجا سراغ دارید که به شما بگویند مجانی به آنتالیا بروید، عناصر نفوذی و دشمن برای کشور چنین کاری می‌کنند آیا بدتر از این تصور می‌کنید چرا افشا نمی‌کنید چرا رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد نمی‌گوید 21.3 میلیارد دلار را چه کسانی گرفتند؟ مردم باید بدانند این دوران پولی که ما همه ملت بود با چه حقی به این پول چوب حراج زدید؟ باید در دادگاه جواب دهید و مجازات شوید.

وی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش داده 70 درصد نقدینگی کشور در جیب یک درصد افراد جامعه است، این خودش یک فاجعه است، ما ضمن تشکر از قوه قضائیه انتظارمان استمرار این حرکت است و یک انتظار از ویژه از قوه قضائیه داریم که این دزدهایی کله‌گنده را به مردم معرفی کنند.

حاجی‌دلیگانی عنوان کرد: کشور ما ازلحاظ منابع مشکل ندارد ما یک درصد مردم دنیا هستیم و یک درصد سرزمین دنیا را اشغال کرده‌ایم ولی 7 درصد منابع زیرزمینی دنیا را ایران در اختیار دارد، مسؤولان باید عرضه داشته باشند و از این منابع به‌درستی استفاده و آن‌ها را توزیع کنند.

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که هدف دشمن در فتنه اقتصادی راندن مردم از نظام انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن در حال استمرار فتنه سیاسی است و جلساتی را تشکیل می‌دهند که بیایند که چه‌کار کنند جمله‌ای که حضرت امام(ره) فرموده‌اند«حفظ نظام از اوجب واجبات است» را از بین ببرند.

وی گفت: آن‌ها دنبال این هستند که چگونه جمهوری تمام‌عیار را ایجاد کنیم و نام جمهوری اسلامی را جمهوری دموکراتیک غیر اسلامی تغییر دهند، مقاله می‌دهند که باید مدل رومانی، اتحاد جماهیر شوروی و چین را انتخاب کنیم.

حاجی‌دلیگانی گفت: یکی دیگر از کار آن‌ها دوقطبی‌سازی جامعه است، استمرار نفوذ با برخی از عناصری که بچه‌های انقلاب هستند و بصیرت کامل ندارند هم وجود دارد اخیراً طرحی را در مجلس بخواهند ارائه کنند به‌عنوان استانی شدن انتخابات دریکی از بندهای آن در بحث التزام عملی به اسلام است که اگر کسی به‌صورت علنی اعلام کند که من مسلمان نیستم در این صورت رد می‌شود عزیزان باید این نظام حفظ شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت خارجه ما انجام‌وظیفه کار خودش را تعطیل کرده، امروز باید از ظرفیت عراق و سوریه استفاده کند هیچ کاری نمی‌کند، تازه آمده و دستاوردهای شهدای مدافع حرم را زیر سؤال می‌برد.

وی گفت: وزیر امور خارجه انگلستان آن‌قدر رو دارد که با بی‌حیایی می‌آید و در ایران ملت بزرگ ایران را تهدید می‌کند، وزیر خارجه انگلیس تو غلط می‌کنی که ایران را تهدید می‌کنی؛ او گفته اگر ملت ایران دست از این انقلاب برندارند همان بلای جنگ جهانی اول را بر سر ایران میاوریم، بدانید ملت ایران شمارا به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

 حاجی دلیگانی اضافه کرد: مردم عزیز مشکلات داخلی حل‌شدنی است، مردم ما باید هر فردی نفوذی را بشناسیم و آن را مجازات کنیم، نمونه حل کارها اقدام مستقل رئیس بانک مرکزی بود، یک‌قدم بانک مرکزی به‌صورت مستقل برداشت یک جمله حضرت آقا را گوش کرد که بانک مرکزی مستقل باشد، ببینید دلار را از 19 هزار تومان به 10 هزار تومان رسید اگر مسئولین وزیر اقتصاد وزیر صنعت تصمیم بگیرند نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند حتماً مشکلات اقتصادی محل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها