در همایش حماسه ۸ و ۹ دی مطرح شد: فتنه ۸۸ بر اساس سند براندازی ۲۰۲۰ که آمریکایی‌ها توسط مشاوران و نظریه‌پردازان خود بعد از جنگ تحمیلی تنظیم کرده بودند، شکل گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح الله پوراسماعیلی شامگاه شنبه در همایش حماسه 8 و 9 دی در رشت اظهار داشت: 8 دی به فرموده رهبر معظم انقلاب روزی است که مردم گیلان صلابت و بصیرت خود را یک روز جلوتر از سایر مردم کشور نشان دادند.

کارشناس ارشد مسایل سیاسی با اشاره به تجمع مردم رشت در  روز 8 دی تصریح کرد: مقام معظم رهبری این مدال افتخار و بصیرت را به مردم گیلان تقدیم کردند و این امر مانند سایر امور در کارنامه افتخار گیلانی‌ها ثبت شده است.

پوراسماعیلی به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتخاذ شیوه خاص برای بیان ابعاد فتنه  مطابق هر سلیقه‌ای اشاره کرد و افزود: باید هر چه که درباره فتنه 88 می‌دانیم را بگوییم و برای مردم روشنگری کنیم زیرا این یک تکلیف دینی است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات یک امر فرا ملی است و هر کس که کشور را دوست دارد باید برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کند.

وی به تاثیر حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات اشاره کرد و گفت: مولفه مهم و اصلی ایران اسلامی امنیت است و آگاهی و حضور  مردم در صحنه حتی بیشتر از موشک‌های بالستیک امنیت و اقتدار ما را تقویت می‌کند.

این هادی سیاسی با اشاره به سند 2020 افزود: فتنه 88 بر اساس سند براندازی 2020 که آمریکایی‌ها توسط مشاوران و نظریه‌پردازان خود بعد از جنگ تحمیلی تنظیم کرده بودند، شکل گرفت.

وی به انتخابات سال آینده مجلس اشاره کرد و افزود: سند 2020 در سه دهه تنظیم شده است؛ فاز اول آن در سال 78، فاز دوم سال 88 و فاز سوم آن مربوط به سال 98 مصادف با انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

پوراسماعیلی به تذکرات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هوشیاری برای 40 و یکمین سالگرد انقلاب اشاره کرد و گفت: فریب بحث سقوط انقلاب در 40 سالگی را نخورید زیرا هدف دشمن سال 98 است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر واکاوی سند 2020 خاطرنشان کرد: این سند برای براندازی انقلاب طراحی شده و عملی کردن آن نیازمند نفوذ در لایه‌های سیاسی و اقتصادی است؛ پروژه نفوذ مدت‌ها قبل از انتخابات طراحی شده است.

پوراسماعیلی به سخنان مایکل لدین مشاور امنیت ملی آمریکا در زمان ریگان مبنی بر ارتباط داشتن دفتر نخست وزیری موسوی در دهه 70 با آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها با کسانی که در آن دوران به دنبال رابطه با آنان بودند در تماس بوده و این شروع پروژه نفوذ بود.

وی به نقشه آمریکایی‌ها برای تشکیل دولت کودتا پس از سقوط رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: اصولا ارتش‌ها در غرب آسیا بر اساس دکترین آمریکا چیده می‌شوند و به گونه‌ای تربیت می‌شوند که مجری سیاست‌های آمریکا باشند.

پوراسماعیلی تصریح کرد: در پی تسخیر لانه جاسوسی که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامید، به اسنادی رسیدیم که نشان می‌داد بنی صدر جاسوس بود و 3 هزار دلار به عنوان حق‌الزحمه جاسوسی دریافت می‌کرد.

وی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تدریس اسناد لانه جاسوسی به دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: وقتی رجایی و باهنر شهید شدند، روزنامه واشنگتن پست نوشت که لیست 5 نفره بنی صدر کامل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حوادث کوی دانشگاه در سال 78 تصریح کرد: فاز اول سند 2020 با همراهی برخی اعضای دولت اصلاحات اجرا شد اما مردم در 22 تیر همان سال بساط آشوبگران را جمع کردند.

پوراسماعیلی خاطرنشان کرد: کلینتون در سخنرانی‌هایش به آموزش 5 هزار نفر برای شکل گیری فتنه 88 اشاره کرد و از این رو ما معتقدیم فضای ایجاد شده در 88 فضای براندازی بود و این پروژه از زمان دولت اصلاحات کلید خورد.

وی به برگزاری کلاس‌های ترویج دموکراسی در زمان دولت اصلاحات اشاره کرد و گفت: در آن زمان به اسم آموزش اصول دموکراسی کلاس‌هایی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شد که در اصل برنامه‌ریزی برای آموزش براندازی بود.

این کارشناس مسائل سیاسی به سرپل‌های CIA در ایران اشاره کرد و افزود: هاله اسفندیاری، کیان تاجبخش و رامین جهانبگلو سه عنصر جاسوس بودند که برگزاری این کلاس‌ها و هدایت رسانه‌ای آن را بر عهده داشتند که بعد از دولت اصلاحات دستگیر شدند.

پوراسماعیلی به اعترافات این جاسوسان اشاره کرد و افزود: خاتمی با سوروس، تئوریسین یهودی کودتاهای مخملی، دیدار کرده بود که دفتر خاتمی این اتفاق را تکذیب کرد اما سوروس در یکی از سخنرانی‌هایش اعلام کرد که خاتمی در 2006 به عنوان رهبر اپوزوسیون داخلی با او دیدار داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در 2006 دستور براندازی داده شد و در 2007 هم دیدار مشابهی بین خاتمی و سوروس شکل گرفت که چگونگی براندازی و تغییر نرم در آن جلسه مطرح شد و واسطه این دیدار محمد جواد ظریف بود.

 این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دیدار 3 سال پیش ظریف و روحانی  با مشاوران برجسته آمریکایی در حاشیه اجلاس سازمان ملل گفت: مجری این جلسه هاله اسفندیاری بود؛ آمریکایی‌ها از هر کسی حتی پیرزن 80 ساله برای اجرای اهداف خود بهره می‌گیرند.

پوراسماعیلی با اشاره به رفتار امام خمینی(ره) با آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها سعی داشتند معمار کبیر انقلاب را با سیاست‌های خود همراه کنند اما امام خمینی(ره) آنها را به گونه‌ای ناامید کرد که آنها اعتراف کردند باید با فاصله معناداری از ایشان به انقلاب نفوذ کنیم.

این هادی سیاسی با اشاره به یکسان بودن پروژه انقلاب مخملی در همه جای دنیا گفت: در ایران نماد انقلاب رنگی، رنگ سبز بود و شورش و آشوب خیابانی مرحله چهارم یا پنجم آن و اعلام پیروزی قبل از اتمام رای گیری مرحله بعدی آن بود.

پوراسماعیلی با اشاره به شکست آمریکایی‌ها در پروژه براندازی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: آگاهی و بصیرت مردم، بومی بودن ساختار انقلاب و رهبری هوشمندانه،داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب این پروژه را در ایران با شکست مواجه کرد.

وی با اشاره به سکوت خواص در 88 تصریح کرد: مردم به ویژه قشر مستضعف بر خلاف خواص همیشه پای نظام ایستاده‌اند و عامل قدرت ما پیوستگی و اعتماد مردم به نظام است زیرا مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان به انقلاب وفادار هستند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات