مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصار المهدي (عج)،با گراميداشت حماسه ي ٩ دي اظهار كرد:در تمامي برهه هاي حساس تاريخي، ملت ايران با وحدت وهمدلي خود بساط چندين ماهه ي فتنه ي نظام سلطه وعوامل داخلي را برچيدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۹۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج،حجت الاسلام حسن بيگدلي در ديدار با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات زنجان گفت:فتنه ي ٨٨ نقشه ي از پيش تعيين شده به منظور تضعيف انقلاب اسلامي بود و دشمناني نظير امريكا،اسرائيل و وهابيت در پشت صحنه بوده و فتنه را هدايت مي كردند كه با روشنگري، بصيرت، اگاهي وتدابير رهبري، خنثي شد.

وي افزود:انقلاب اسلامي ایران مطابق وعده هاي الهي شكل گرفته و شامل هدف غايي که زمينه سازظهور حضرت حجت، هدف مياني که برقراري عدالت در تمامي ابعاد وهدف نهايي که حل مشكلات مردم است.

نماينده ي ولي فقيه به سخنان رهبري در حماسه ي 9 دي اشاره كرده و اظهار داشت: توجه به لايه هاي عميق پيدايش و ظهور حماسه ي ٩ دي، تاكيد بررويكرد تبييني و پرهيز از سطحي نگري، تحليل وتبيين ابعاد ريشه فتنه ي سال٨٨ و شيوه هاي دشمن در براندازي نظام، تحليل ابعاد و پيامدهاي داخلي و خارجي حماسه ي 9 دي، تشريح جايگاه و نقش رهبري در حراست از اصول وخطوط كلي حركت انقلاب و آشكارسازي ابعاد فتنه ي ٨٨، تاكيد بر آگاهي، بصيرت، اعتماد ملي و حضور به موقع ملت در عرصه هاي مختلف، از مهم ترين دستاوردهاي حماسه ي 9 دي بود.

وي با اشاره به حضور هميشگي مردم در صحنه، خاطرنشان كرد: مديران بسيجي عرصه ي برنامه هاي عمليات نرم،بايد با مردم ارتباطي صادقانه داشته وجامعه را آگاه و با بصيرت نگه دارند.

ارسال نظرات