خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

9 دی روز ایستادگی و تجدید بیعت با امامین و آرمان‌های انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با امامین انقلاب و آرمان‌های انقلاب و روز ایستادگی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۸۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

9 دی روز ایستادگی و تجدید بیعت با امامین و آرمان‌های انقلاب استحجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی یوم‌الله است و باید بیشتر قدر این ایام را دانست چراکه 9 دی روز بصیرت و تجدید بیعت با امامین انقلاب و آرمان‌های انقلاب و روز ایستادگی است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از فتنه براندازی انقلاب و استحاله انقلاب بود، افزود: امروز خطر نفوذ بر افکار مسئولین و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مسئولین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: در فتنه 88 به علت اینکه از سوی برخی خواص که حرکت و خط آنها می‌توانست اثرگذار باشد اقدامی مفید صورت نگرفت بنابراین مردم به صورت خودجوش وارد صحنه شدند.

وی عنوان کرد: نقش مردم در مقابله با فتنه 88، نقشی بسیار اساسی و تعیین کننده بود و خط بطلانی بر افکار و تصمیمات ضد انقلاب‌ها بود.

گودرز تله جردی تصریح کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون کودتای آمریکایی اسرائیلی فتنه 88، بصیرت افزایی و بالا بردن بینش سیاسی در بین مسئولین است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در مهار فتنه 88 گفت: بسیج در هر زمان و مکان که لازم بوده وارد شده است از جمله در فتنه 88 که نقش بسیار خوبی را ایفا کرد و قدم به قدم پشت سر ولایت و تابع ولایت حرکت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین یادآور شد: حماسه 9 دی بر دشمن این را فهماند که نمی‌توان به راحتی بر انقلاب و نظام اسلامی سلطه پیدا کرد چراکه پشتوانه مردمی دارد.

وی ادامه داد: پیام حماسه 9 دی برای دوستان امید واری و برای دشمنان یأس و شکست است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ناحیه فامنین خاطرنشان کرد: باید بدانیم هرکس در زمان یاری رساندن رهبر خود در خواب باشد زیر لگد دشمنان بیدار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات