رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

دشمن با طرح‌ریزی فتنه ۸۸ در پی تغییر نظام بود

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه سیاست تغییر به راهبرد جدید آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده است گفت: دشمن با طرح‌ریزی فتنه ۸۸ در راستای تغییر نظام بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار داشت:‌ دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی در دهه اخیر سیاست تغییر از درون را اتخاذ و بر همین اساس مقدمات ایجاد فتنه 88 را در کشور فراهم کرد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه دنیای غرب به سردمداری آمریکایی‌ها نقشه‌های زیادی برای نابودی جمهوری اسلامی طرح‌ریزی کرد ابراز داشت:‌ نخستین گام آنان استفاده از شیوه انهدام بود به همین دلیل 8 سال جنگ و دشمنی‌های حزب بعث عراق را به ایران اسلامی تحمیل کرد.

طائب از وحشت و هراس آمریکایی‌ها نسبت به گسترش و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در خاورمیانه و سایر نقاط جهان سخن گفت و بیان داشت: جبهه استکباری غرب برای جلوگیری از نشر مفاهیم و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران سیاست خود را از انهدام به راهبرد مهار انقلاب تغییر داد.

وی به عدم توفیق سردمداران آمریکا و شکست نقشه مهار انقلاب اسلامی در داخل مرز‌های جغرافیایی اشاره و تصریح کرد: جبهه غرب به علت شکست سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران جدیداً راهبرد تغییر را در دستور کار قرار داده و توطئه‌هایش را حول محور آن تدوین می‌کند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تأکید بر اینکه سیاست تغییر از درون در سال‌های اخیر توسط دشمنان عملیاتی شد ابراز داشت:‌ فتنه 88 نمود بارز توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بود به‌طوری که آنان قصد داشتند با استفاده از نیروهای داخلی زمینه نابودی نظام را فراهم کنند.

طائب رهنمودهای مقام معظم رهبری و خنثی کردن نقشه دشمن در فتنه 88 را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری از جریان 9 دی به عنوان یوم‌الله نام بردند که با حضور بصیرت‌گونه ملت ایران اسلامی و با امدادهای غیبی توطئه دشمنان بار دیگر به خود آنان برگشت.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها،‌ منافقان و جاهلان قصد ندارند از خواب و خیال بیدار شوند اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و با یاری خداوند متعال از این پس نیز با ادامه این هوشیاری، یوم‌الله‌های دیگری را رقم خواهند زد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار ابراز داشت: ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی با همان صلابت و شور و شوق ابتدای پیروزی انقلاب در 9 دی سال 88 به خیابان‌ها ریختند و با بصیرت و هوشیاری مثال‌زدنی خود بساط دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی را جمع کردند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ایران اسلامی دائماً بر علیه آنان در حال توطئه‌چینی هستند خاطرنشان کرد:‌ ریشه فتنه 88 به سال‌ها قبل از اجرای آن برمی‌گردد به‌طوری که دشمن در اتاق فکر خود برای عملیاتی‌کردنش نقشه بسیار دقیقی را تدوین کرده بود.

انتهای پیام/ ز

ارسال نظرات