کارشناس مسائل سیاسی خاتم گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی بود که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام غلامرضا محمودی استاد دانشگاه و امام جمعه موقت هرات به بیان عوامل رخداد فتنه ۸۸ و عوامل موثر در خلق حماسه ۹ دی پرداخت و اظهار داشت: حادثه ۹ دی ماه، حماسه‌ی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. این حماسه عظیم نشان داد که خروج از فتنه در سایه‌ی اطاعت از ولایت و رهبری است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خیانت معدودی از خواص، سکوت و عدم بصیرت و واکنش دیر هنگام برخی خواص، عدم ولایتمداری خواص دنیا طلب و حمایت ارتجاع عرب از مهمترین عوامل رخداد فتنه در سال ۸۸ بود.

محمودی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ با قصد براندازی نظام بود تصریح کرد: دشمنان در فتنه ۸۸ اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند که بصیرت و آگاهی مردم همه این نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه بر طبق گفته رهبری راز ماندگاری این انقلاب، اتکای به ایمانهاست؛ افزود: بصیرت مردم در تمام صحنه‌ها و وفاداری به ولایت فقیه یکی دیگر از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت هرات خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی بود که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و به دشمنان نشان دادند اگر در برابر دین آنان بایستند آنان نیز در برابر تمام دنیا خواهند ایستاد.

غلامرضا محمودی در پایان تعمیق فرهنگ عاشورایی، ولایت مداری امت اسلامی، حضور هوشمندانه بسیج و نقش روشنگرانه عالمان بصیر و روحانیت اصیل به ویژه نقش هدایتگر ائمه محترم جمعه و جماعت را از مهمترین عوامل موثر در رخداد حماسه عظیم ۹ دی ماه عنوان کرد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات