مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت:دشمنان اعتراف کردند و گفتند که ما ده‌ها سال برای براندازی نظام برنامه ریزی میکنیم، ولی با یک سخنرانی حضرت آقا و حضور پرشور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب اسلامی نقشه‌های ما ازبین می‌رود و حضور پرشور مردم در ۹ دی میثاق امت با ولایت بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۸۴۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

 حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: فتنه ۸۸ توسط دشمنان خارجی وبا همکاری مزدوران داخلی برای براندازی نظام صورت گرفت این فتنه با رمز تقلب در انتخابات شروع شد چرا که در سال ۸۸ رئیس سازمان سیا گفته بود ما برنامه ریزی می کنیم تا انتخابات در بستر یک دو قطبی برگزار شود که از درون این انتخابات برای ما یک سکوی پرش ایجاد شود و ما را برساند به آرزوی ختم انقلابی گری وختم انقلاب اسلامی.

وی افزود:دشمنان ده‌ها سال برنامه ریزی کرده بودند که به هدف شوم خود برسند و در داخل برای خود عناصر انتخاب کرده بودند؛ که حتی سناتور مک کین گفته بود "در ایران؛ نظام را با جنبش سبزمنهدم می کنیم".

حجت الاسلام اربابی درادامه بیان کرد:هرموقع دشمن بر علیه نظام و انقلاب نقشه می کشد بلافاصله مردم با بصیر و آگاه ما با حضور خودشان در صحنه، نقشه‌ی دشمن را نقش برآب می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان وبلوچستاندر پایان خاطر نشان کرد: دشمنان اعتراف کردند و گفتند که ما ده‌ها سال برای براندازی نظام برنامه ریزی می کنیم، ولی با یک سخنرانی حضرت آقا و حضور پرشور مردم در صحنه برای حمایت از انقلاب اسلامی نقشه‌های ما از بین می‌رود و حضور پرشور مردم در ۹ دی میثاق امت با ولایت بود.
ارسال نظرات