بیانیه دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان در راستای حماسه 9 دی :

تا ظلم و استبداد هست ٬جبهه حق به مبارزه پرداخته

اگر فتنه ۸۸ مهر شد دلیلی بر خشکیده شدن ریشه ها ی فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل گیری فتنه های دیگر محتمل است .
کد خبر: ۹۰۹۴۸۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
 دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان در راستای حماسه ۹ دی  بیانیه ای صادر کرده است در این بیانیه آمده است:

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق و ولایت مدار تجلی شد. روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی منش ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

اکنون در آستانه دهمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی اعلام می‌داریم همچنان که در سال ۸۸ ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور شدن چشم نفاق ٬پیروز مندانه به مسیر حق خود ادامه دادند. ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یک بار دیگر یاد آوری می‌کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنهاصف کشی کنند٬ نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری، ولی فقیه کوچکترین خدشه‌ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آن‌ها خواهند ایستاد.

آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید ٬همان ملتی است که بار‌ها با مهاجرت شناخت و بصیرت خودبر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود و اعتقادات و آرمان‌های امام و رهبری دست مایه‌ی عده‌ای خواص بی خاصیت شود.

باید گفت: تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست ٬جبهه حق به مبارزه پرداخته و تازمانی که جبهه حق وجود داشته باشد ٬دشمنان دست از فتنه گری بر نمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم موید همین نظر است. پس اگر فتنه ۸۸ مهر شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه ها‌ی فتنه نیست ودر صورتی که مابیدار نباشیم، شکل گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی نظیر ایشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام عظمای ولایت فقیه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست ودر راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.
ارسال نظرات