فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر حماسه ٩ دی را روز بیعت عمیق با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دانست
کد خبر: ۹۰۹۴۷۵۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
 حسن ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مهدیشهر، ضمن گرامیداشت حماسه ٩ دی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب به نحوی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بودند و به همین دلیل تقلب در انتخابات ٨٨ رابرگ برنده‌ای در دست خودگرفتند وبا شیوه‌ها وترفند‌های ناجوانمردانه، همچون توهین به مقدسات دست به اغتشاش در کوچه و خیابان‌های کشور زدند. وی افزود: روز ٩ دی ماه ٨٨ یکی ازتاثیر گذارترین حماسه‌های تاریخ پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود؛ مردم ایران بار‌ها در مقابل دشمنان حماسه‌ای عظیم خلق کرده اند که می‌توان از حماسه ٩ دی به عنوان یکی از بیعت‌های عمیق با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت نام برد.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد:٩ دی نماد عزت استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه توطئه‌ی دشمنان تمام شدنی نیست، افزود: دشمنان در صدد آن هستند که در سال ٩٨ فتنه را تجدید کنند؛ اما مردم انقلابی و با بصیرت ما باید هوشیار باشند.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر حضور حماسی ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی ٩ دی را برگ زرینی درتاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر زیر چتر ولایت با مشت‌های گره شده به دشمنان نشان خواهند داد که با حضور خود یک بار دیگر نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب خواهند کرد و به یقین فلسفه ٩ دی بصیرت و هوشیاری در برابر دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها