طاهری فرماندار شهرستان گرمسار گفت: نهم دی ‌ماه نمایش دین‌خواهی و ولایت‌مداری مردم ایران است
کد خبر: ۹۰۹۴۷۵۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، داریوش طاهری ضمن گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه،بیان داشت: نهم دی‌ماه نمایش فریاد دین‌خواهی و ولایت مداری و صحنه درخشش هوشمندی و بصیرت ملت ایران در سپهر تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی دینی، سیاسی و اجتماعی در بین آحاد مردم یادآور شد: نهم دی‌ماه آیینه تفاوت‌های مردم ایران با مردم کوفه در فهم راستین حق و حقیقت و رویارویی با فتنه‌هایی از یک جنس بود که باید این روز را به‌عنوان روز بصیرت پاسداشت.
فرماندار گرمسار بیان کرد: بصیرت ملت، شناخت و آگاهی آن‌ها نسبت به عوامل معاند و تلاش برای تحکیم پیمانشان با رهبر انقلاب باعث شد که با راهپیمایی میلیونی خود در نهم دی‌ماه چشم فتنه‌گران را کور کنند و مانع از تحقق اهداف خصمانه دشمنان این انقلاب شدند.
وی نهم دی‌ماه را روز تجدید بیعت ملت ایران با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان سرافراز دانست و افزود: نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد و در این روز روح وفاق و همدلی در مقابله با استکبار جهانی در سراسر کشور حاکم شد.
طاهری در پایان با اشاره به اینکه راهپیمایی یکپارچه ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۸۸ بدخواهان نظام را از دست‌یابی به اهداف شوم آن‌ها مأیوس کرد، ابراز داشت: مردم ایران در این حرکت خودجوش مردمی به دشمنان ثابت کردند که هرگز دست از عقاید خود نمی‌کشند و همواره پایبند اصول دموکراسی و انقلابی و اسلامی خود هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها