عباسی در همایش «چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت»:
رئیس اندیشکده یقین گفت: سیدجواد طباطبایی که صراحتا سالها پیش گفته بود اسلام مُرده است، سال گذشته در جشنواره فارابی جایزه خود را از دست رئیس جمهور گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در همایش علمی تخصصی «چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت» از سلسه نشستهای شنبه های انقلاب که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: امروز اصلی ترین معارض تفکر لیبرال تفکر اسلامی است و انقلاب اسلامی یک ظرفیت علیه کلیت اومانیسم محسوب می شود. 

 

وی ادامه داد: تعاملات فرهنگی رایج با جنگ نرم متفاوت است، چون تبادلات فرهنگی ارزشهای خاص خود را دارد، اما جنگ نرم از نوع تهاجم فرهنگی است. 

عباسی گفت: دشمن پیش از آنکه جمهوری اسلامی به جمهوری ایمانی تبدیل شود، به عناصر ایمان حمله کرده است، از جمله حمله به انبیا.

وی افزود: قوی ترین عنصر ایمان، ایمان به ملائکه است که علیه آن هم فیلم و سریال ساخته اند. بیشترین سریالهایی که در خوابگاههای دانشجویی تماشا می شود سریال لوسیفر است. 

عباسی با اشاره به اینکه ناتوی فرهنگی حمله به متعلقات ایمان را در دستور قرار داده است، گفت:  مطلق علوم انسانی و علوم زیست شناسی تثلیثی است. هگل می گوید من تز، آنتی تز و سنتز را از پدر، پسر، روح القدس استنباط کرده ام. حتی اسنایدر اثبات می کند که مبنای فیزیک کوانتوم هم تثلیث است. 

وی تصریح کرد: وزارت علوم ما فکر می کند اگر سرش را مثل کبک زیر برف کند، می تواند از واقعیت فرار کند. 

رییس اندیشکده یقین گفت: در عرصه هنر ، از اوایل دولت اصلاحات، هنر «ابزورد» (بیهودگی و پوچی) ترویج شده است. طنزهای ۹۰ قسمتی سیما همه در فضای ابزورد ساخته شده است. ابزورد به معنای مزخرف است. یا در سینما فیلمهایی با عنوان «هیچ» «بیخود و بی جهت»، «خوابم می آد» و ... که در هیچکدام انسان به تعالی نمی رسد. 

وی خاطرنشان کرد: ما امروز به ورطه سلبریتی پروری افتاده ایم که مجبور می شوید یک هنرپیشه را مجری برنامه سیما می کنید که شب میلاد و شهادت معصوم، را او تبریک و تسلیت می کند. 

عباسی گفت: در مرحله تربیتی، جریان فرویدی در کشور جا پیدا کرده است و ما الان در میانه یک انقلاب جنسی هستیم. 

وی اظهار داشت: امروز دیگر پلورالیزم نیست که بافت فرهنگی جریان روشنفکری را تشکیل می دهد، بلکه پروژه ایرانشهری مدرن سیدجواد طباطبایی است، که ۲۰ سال است مطرح می کند. 

رییس اندیشکده یقین گفت: طباطبایی صراحتا سالها پیش گفت اسلام مُرد و سال گذشته در جشنواره فارابی جایزه خود را از دست رئیس جمهور گرفت. 

ارسال نظرات