دشمن به جنگ اقتصادی امید بسته است

امام جمعه دیلم در مراسم گرامیداشت نهم دی گفت: همگان باید هوشیار باشیم و بدانیم توطئه های دشمن به بهانه رویدادهای مختلف مثل انتخابات قابل تکرار هست .
کد خبر: ۹۰۹۴۷۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، ساعتی پیش امام جمعه دیلم در بزرگداشت 9 دیماه سالروز بصیرت طی سخنانی ابتدا با بیان اینکه فتنه 88 یکی از توطئه هایی بود که دشمن سالیان سال برای آن تلاش کرده بود گفت: برخی خیال می کنند فتنه بدلیل مناظرات انتخاباتی بوجود آمد در حالیکه اگر تاریخ دشمنی های آمریکا و استعمار ا مد نظر قرار دهیم قطعاً به سابقه فتنه پی خواهیم برد.
وی تصریح کرد: زمینه فتنه علیه ولایت فقیه از سال 68 شروع شد، در آنجا که یکی از فعالان جنبش سبز در نامه اعتراض آمیز خود به ریاست وقت مجمع تشخیص مصلحت می گوید: از زمانی ما به این دردها مبتلا شدیم که شما در سال 68 طرح رهبری 10 ساله و مدت دار را همراهی نکردید. لذا عدد 10 سال به یک رمز فتنه تبدیل شد و دشمنان و پیاده نظام آنها در داخل هر ده سال یک فتنه را برپا کرده و می کنند.
حجت الاسلام حسینی عنوان نمود: نه فتنه 88 ارتباطی به دولت و مسئولان دارد ونه 9 دیماه متعلق به یک باند و جناح می باشد چرا که فتنه متوجه دشمنان انقلاب و نهم دیماه مربوط به ملت ایران است لذا کسی در زمره مسئولان دلسوز پیدا نمی شود که فتنه را قبول داشته باشد و کسی که زیر چتر ولایت هست قطعاً خط قرمز او فتنه88 باشد.
دشمن به جنگ اقتصادی امید بسته است
ریس شورای فرهنگ عمومی شهر دیلم ادامه داد: انقلاب ما پس از پیروزی با دشمنان سه گانه رژیم پهلوی، استعمار و روشنفکران سکولار مواجهه گردید که یکی از آنها رفت اگرچه برخی مظاهر فرهنگی اقتصادی آن باقی ماند اما دو رقیب دیگر مثل آمریکا و روشنفکران ادامه حیاط دادند.
دشمن به جنگ اقتصادی امید بسته است
وی در ادامه محورهای چون : تکاپوی آمریکا در ترتیب توطئه های متنوع، رویکردهای دو گانه جنگ سخت و جنگ نرم از جمله ایجاد انقلاب مخملی، برشمردن گرایشات و راهبردهای آمریکا در سند امنیت ملی این کشوردر مواجهه با جمهوری اسلامی ، مهمترین کارهای انجام شده دشمن را مورد بحث قرار داد.
حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تشریح نقشه دشمن و اعمال بازی خوردگان داخلی در سال 88 اذعان نمود: در فتنه سال 88 اوج مدیریت و توانمندی رهبری نشان داده شد.
وی گفت: محدود کردن جایگاه رهبری به یک منصب تشریفاتی و سلب اختیارات او از هدف فتنه گران بود لیکن مدیریت رهبری با تکیه بر ملت ایران و تبیین نقش بصیرت در جامعه اسلامی مانع ازپیشرفت آنها شد.
حسینی صیانت از اقتدار نظام، حفظ امنیت کشور، فراموش نکردن مردم بعنوان پایه انقلاب را درس نهم دی خواند.
وی تقویت اعتماد عمومی و بازتولید قدرت غربال گری افراد درون نظام را دستاورد 9 دی دانست.
امام جمعه دیلم پیام اصلی 9 ی را ولایتمداری و روحیه خدمتگزاری مسئولان ذکر کرد و تاکید نمود: مردم مشکلات ناشی از تحریم دشمن را درک می کنند اما مشکلاتی که با دست پرکفایت مسئولان مرتفع می شود را حل کنیم که خدا ناخواسته مردم نا امید نشوند.
او هشدار داد: دشمن به جنگ اقتصادی امید بسته است و همگان باید هوشیار باشیم و بدانیم توطئه های دشمن به بهانه های مختلف مثل انتخابات قابل تکرار هست .

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت 9 دی شهر دیلم بویژه ناحیه مقاومت بسیج در مسجد امام جعفرصادق (ع) با حضور فرماندار و دیگر مسئولان و همچنین جمعی از مردم و بسیجیان برگزار شد.


ارسال نظرات