خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

حماسه 9 دی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: حماسه 9 دی واقعه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم علی‌نژاد عصر امروز در همایش«چهل سال حماسه حضور و بصیرت» که در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی واقعه‌ا‌ی نیست که به راحتی فراموش شده و از اذهان ملت محو شود چرا که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار است.

وی یوم الله 9 دی را را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان دانست و افزود: در این روز یک نوع زلزله سیاسی برای استکبار جهانی به وقوع پیوست به طوری که بسیاری از معادلات و نقشه‌های آنها را بر هم ریخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه مستکبران جهان و در راس آنها آمریکای جهان خوار به دنبال این بودند که ضربه مهلکی را به انقلاب اسلامی ایران وارد کنند اما خوشبختانه با هوشیاری و بیداری ملت بزرگ ایران اسلامی نتوانستند کاری از پیش ببرند، اضافه کرد: حماسه عظیم 9 دی با هوشیاری و بصیرت آحاد مردم به وقوع پیوست.

علی نژاد بر لزوم تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و چگونگی ختم آن به حماسه 9 دی برای نسل جدید تاکید کرد و بیان داشت: نوجوانان و جوانان باید برای آینده نظام اسلامی تربیت شوند بنابراین باید از گذشته هم اطلاع دقیق داشته باشند و مرعوب اطلاعات نادرست و تبلیغات دشمن قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از هر طبقه اجتماعی و صنفی مانند کوهی محکم پشت سر ولایت فقیه هستند، بیان کرد: ملت ایران در جنگ اراده‌ها به طور قطع پیروز خواهند شد و هیمنه پوشالی استکبار را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات