فرمانده دوران دفاع مقدس بیان داشت: شاهدید امریکای جنایتکاری که طراح فتنه ۸۸ بود به لطف الهی با چه ذلتی از عراق و سوریه فرار کردند و امروز دیگر تهدید نظامی را نیز مطرح نمی‌کنند و در آینده نزدیک شاهد اضمحلال و فروپاشی آن‌ها نیز خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار علی اکبر گرمه‌ای در همایش «لبیک یا خامنه‌ای»؛ گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در 9 دی 88 عده ای که  سربازان پیاده نظام دشمن شده بودند و با حمایت سردمداران غرب و شرق و به بهانه انتخابات درصدد نابودی اصل نظام و انقلاب بودند اما نمی‌دانستند که اصل و ریشه این انقلاب در 1400 سال پیش نشانده شده و در عاشورا رشد پیدا کرده و با شهادت ها و مقاومت ها شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: دید که آمریکاى جنایتکار که خود طراح این فتنه بود به لطف الهی با چه ذلتی از عراق و سوریه فرار کردند و امروز دیگر تهدید نظامی را نیز مطرح نمی‌کنند و در آینده نزدیک شاهد اضمحلال و فروپاشی آنها نیز خواهیم بود.

این فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت: در سالروز حماسه 9 دی همه مردم باید برای اعلام حضور در عرصه ولایتمداری در راهپیمایی سراسری شرکت کنند و پایمردی خود در پای ستون خیمه نظام را به نمایش بگذارند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها