سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی بیانیه‌ای منتشر کرد. متن این بیانیه‌ به شرح زیر است:

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت ۹ دی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر داخلی مردم بود.» مقام معظم رهبری

 

حماسه ۹ دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد انقلاب اسلامی به رهبری ولی فقیه زمان و اتکا به سرمایه‌های درونی قادر است به مانند هشت سال دفاع مقدس، پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی برحذر دارد.

امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به سالروز حماسه بزرگ 9 دی نزدیک می‌شویم که دشمنان این انقلاب یک بار دیگر خبر از پایان حیات انقلاب اسلامی آن هم در چهل سالگی این درخت تنومند داده‌اند و بیان این آرزوی واهی مبتنی بر خیل توطئه‌های تازه و فشارهای بی‌امان اقتصادی است که امید دارند این زمینه‌چینی‌ها ملت مسلمان ایران را به زانو در آورد.

این در حالی است که "چهل سالگی انقلاب دوران پیری انقلاب نیست، دوران عقبگرد انقلاب نیست، دوران پختگی و نشاط انقلاب است. انقلاب در چهل سالگی، بحمدالله با قدرت، با حفظ شعارها و با برافراشته بودن پرچم‌های اصلی، همچنان به پیش می‌رود"؛ این تاکید رهبر انقلاب مبنی بر پیشرو بودن انقلاب اسلامی نیز مبتنی بر «مردمی بودن» این نظام است که اینک از بهمن 57 به دهه چهارم خود رسیده و در واقع این امر مرهون نقش موثر مردم در انقلاب اسلامی و بزنگاه‌های مهم و تاریخی آن بوده است.

قطعاً یکی از فرازهای انقلاب اسلامی، شکل‌گیری حماسه 9دی در پس فتنه‌ای هشت ماهه است و با اینکه یک دهه از حماسه جاودان 9 دی می‌گذرد، اما این روز در تقویم ایرانی یکی از برگ‌های طلایی است.

بر همین اساس ملتی که خود خالق حماسه دشمن‌شکن 9 دی است در مقابله با امواج سهمگین و سیاه فتنه 88 ، در مقابل تنگناها و فشارهایی که با همدستی دشمن بیرونی و عوامل درونی ایجاد شده تا راه بر حیات انقلاب اسلامی را ببندد، تسلیم فشار اقتصادی، تحریم و محاصره نخواهد شد و این هیچ‌یک از این مانع سازی‌ها در تاریخ انقلاب تازگی ندارد.

پیام دیگر حماسه 9 دی به مسئولان و متولیان امور این است که در اداره امور کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با توجه به خطوط قرمزی حرکت کنند که ملت انقلابی در چهار دهه اخیر برای حفظ و حراست از آن فداکاری‌های عظیم و نقش آفرینی‌های بی نظیری داشته است و از این رو خدمت صادقانه به چنین مردمی همان توفیق است که مسئولان باید پیوسته در طلب آن باشند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) ، مردم استان البرز را به حضور در مراسم این روز بزرگ دعوت می‌نماید و بر برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزایی که پیچیدگی‌ها و ترفند‌های شیطنت‌آمیز و استکباری را برای عموم مردم روشن ساخته و آستانه مصونیت آنان را در جریان برخورد با حوادث و آشوب‌های اجتماعی ارتقا بخشد، تأکید کرده و اعلام می‌کند این انقلاب با درایت و حکمت بی نظیر علمدار حکیم و فرزانه خود و با بصیرت و وظیفه شناسی مردمانش با صلابت و پر افتخار در حال حرکت است تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب و مقتدای اصلی‌اش برساند. 

ارسال نظرات