خطیب جمعه کوهبنان

در روز ۹دی مردم ایران اسلامی در حرکتی ستودنی و خود جوش به میدان آمدند .

عباس جعفری تصریح نمود از ابتدای انقلاب دست های مختلفی در صدد دشمنی ، شکاف،تفرقه و دل سرد کردن مردم بودند البته بواسطه هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه در همه نقشه ها دشمنان طعم شکست را چشیدند .
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نهم دی ماه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفتگو با خبرنگار شهرستان گفت در آستانه یکی از روزهای تاریخ ساز و ارزشمند حماسه ملت ایران هستیم روزی که در تاریخ بعنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت مزین و ماندگار شد .

وی ابراز داشت مردم ایران اسلامی در حرکتی ستودنی و خود جوش به میدان آمدند و حماسه ای ماندگار و دشمن شکن ایجاد کردند چرا که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب کشور و انقلاب اسلامی متعلق به مردم و خواست خود مردم بوده و هست لذا حضرت امام خمینی (ره) مسوولیت انقلاب را بر دوش خود مردم گذاشتند .

امام جمعه کوهبنان تاکید نمود بر این اساس مردم ایران اسلامی هم احساس مسوولیت کردند لذا در تمامی مناسبت ها و انتخابات حضوری گسترده و دشمن شکن داشته و دارند.

وی تصریح نمود از ابتدای انقلاب دست های مختلفی در صدد دشمنی ، شکاف،تفرقه و دل سرد کردن مردم بودند البته بواسطه هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه در همه نقشه ها دشمنان طعم شکست را چشیدند .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت در سال 88دشمنان با صرف هزینه های هنگفت نقشه هایی را تدارک دیدند و عوامل داخلی را فعال و امیدوار کردند تا وارد میدان شوند و کار انقلاب را یک سره کنند عواملی که در چشم مردم از مردم بودند و در صحنه های انقلاب فی الجمله حضور داشتند . 

وی افزود نه ماه کشور درگیر آشوب ها و فتنه ها بود این جا بود که مردم احساس کردند باید به صحنه بیایند تا از انقلاب و عزت ایران اسلامی که به برکت خون شهدا ،رهبری های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی  بدست آمده صیانت کنند .

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت مردم همچون سیلی خروشان وارد صحنه شدند حماسه سازی نمودند و انقلاب را بیمه کردند البته بصیریت و حضور به موقع مردم در صحنه ستودنی است .

وی تاکید نمود در حقیقت حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی ،ولایت و رهبری همواره به جا و به موقع بوده گاهی مسوولان در رده های بالا حتی فکر و بصیرت مردم را نداشتند و باعث مشکلاتی برای کشور شدند اما ما ملتی بصیر و پیشرو داریم که تمام سختی ها از جانب دشمنان و نیروهای داخلی آنان را تحمل می کنند تا راه را برای نفوذ دشمنان ببندند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار