خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در یوم الله ۹ دی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بصیرت و هوشمندی رمز پیروزی ملت ایران در فتنه ۸۸ بود
کد خبر: ۹۰۹۴۷۰۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) به مناسبت ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است: روابط عمومی سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خود با ارمان‌های انقلاب و رهبری فرزانه را اعلام می‌کند.
۹ دی سال ۸۸ روزی است که ملت ایران با توکل به خدا و اراده و با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا توانستند درس بزرگی به دنیا طلبان و ستمکاران بدهند.
حماسه ۹ دی تجلی ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی، اقتدار و هوشمندی ملت ایران است. ملتی که در طول تاریخ انقلاب با گذر از بحران‌های مختلف به دشمن نشان دادند که همیشه پیروز میدان بوده اند و از این پس نیز دشمن را با هر سطح از پیچیدگی زمینگیر خواهند کرد.
ملتی که با حضور در صحنه عزت را با وجود تمام فشار‌ها بر ذلت ترجیح می‌دهند و تسلیم زورگویان نمی‌شوند شایسته هزاران بار تقدیر و سپاس هستند.
با وجود همه‌ی روز‌های تلخ و شیرین این ملت،۹ دی روزی منحصر به فرد بود؛ روزی که بصیرت و هوشمندی رمز پیروزی ملت ایران شد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حماسه‌ای جاودانه و ماندگار نامیده شد.
همه آحاد مردم به ویژه مسئولین باید نسبت به توطئه‌های احتمالی دشمن هوشیار باشند؛ چرا که دشمن با جمهوری اسلامی کینه‌ای دیرینه دارد و مدام برای براندازی نظام نقشه می‌کشد.
در پایان روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) ملت شریف ایران را به حضور در راهپیمایی نهم دی ماه و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها