خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج):
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان گفت: بصیرت مردم فتنه را زمین گیر کرد
کد خبر: ۹۰۹۴۶۹۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان،حجت الاسلام والمسلمین جواد صمیمی در نشست بصیرتی که در حسینیه امام خمینی (ره) و در جمع کارکنان و پایوران تیپ ۱۲ قائم (عج) برگزار شد با اشاره به یوم الله ۹ دی اظهار کرد: تبیین این روز برای جوانان در حقیقت باز خوانی فتنه‌ای بزرگ است که اصل نظام اسلامی را مورد هجمه قرار داده بود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) افزود: باطل به تعبیر قرآن مانند کف است که بر روی آب تشکیل می‌شود، کف دارای محتوا نیست وظاهری فریبنده دارد.
وی افزود: حق و باطل همواره با یکدیگر در حال جنگ می‌باشند؛ وقتی حق و باطل با هم در گیر می‌شوند فتنه به وجود می‌آید و در برخی مواقع تشخیص حق و باطل و گرگ و میش بسیار سخت است.
وی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای (مدظله) خاطر نشان کرد: امروز که سال‌ها از فتنه ۸۸ می‌گذرد هر بار ابعاد تازه‌ای از این فتنه برای مردم روشن می‌شود و با توجه به هزینه‌های سنگینی که این فتنه برای کشور باقی گذاشت چهره نفاق نیز برای مردم آشکار شد و دست آن‌هایی که خود را دلسوز مردم می‌دانستند برای همگان رو شد.
صمیمی در ادامه خاطر نشان کرد: تجربه‌ای که ما در فتنه ۸۸ به دست آوردیم بی شک چراغ راهی برای آینده ما خواهد بود تا بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج) در ادامه با اشاره به بی بصیرتی عده‌ای گفت: در آن برهه از تاریخ انقلاب عده‌ای از راه خارج شدند والبته عده‌ای به مدد بصیرت نجات یافتند.
صمیمی در ادامه با تاکید بر عوامل وقوع فتنه ادامه داد: توهم اولین علتی بود که گروهی را برآن داشت تا انتخابات را تحت الشعاع اعمال ناشایست خود قرار دهند؛ علت دیگر نیز وقوع فرضیه تقلب در انتخابات بود که با انتشار رمز تقلب در انتخابات جامعه را به آشوب کشیدند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه تیپ ۱۲ با اشاره به برنامه‌های از قبل طراحی شده این افراد گفت: آن‌ها به تبع انقلاب‌های مخملی گرجستان، قرقیزستان، اوکراین، ویوگسلاوی حتی رنگ انقلاب خود راهم مشخص کرده بودند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان و عوامل آن‌ها به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب هستند و آن رادرتغییر اصول وساختار دنبال می‌کنند؛ آن‌ها امیدوار هستند که صلابت واقتدار ایران را که در صدر آن رهبری معظم قرار گرفته است را با تزلزل رو برو کرده وبرنامه‌های شیطانی خود را در جامعه پیاده کنند.
صمیمی در ادامه با اشاره به قدرت مردم وبصیرت جامعه و البته جایگاه رهبری تصریح کرد: ایران اسلامی به مدد داشتن مردمی آگاه به زمان و وجود با برکت مجموعه‌هایی مثل بسیج با اقتدار در برابر این فتنه‌ها ایستاده و از آرمان‌های خود که دفاع از اسلام و مظلومین است عقب نشینی نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها