کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه فتنه ۸۸ توسط متخصصین انقلاب‌های مخملی دنیا مدیریت می‌شد، افزود: همه متخصصین انقلاب‌های مخملی در جهان جمع شده بودند تا با یک کلبد واژه‌ای بنام “تقلب” آنی را رقم بزنند که در کشور‌های گرجستان و اوکراین به سرانجام رساندند تا بتوانند از این طریق به داخل خاکریز‌های کشور بصورت رسمی نفوذه کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۸۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: اصل فتنه ۸۸ یک برنامه از پیش تعیین شده بود که تمام امکانات و تجهیزات جبهه استکبار بسیج شده بودند تا انقلاب اسلامی و نظام را از مسیر اصلی منحرف و در نهایت تمام برنامه‌های خود را منتج به براندازی نظام کنند.

وی افزود: اما آن چیزی که شاید آن روز‌ها خیلی به چشم نمی‌آمد و شاید هم عموم جامعه فکر آن را نمی‌کردند برنامه ریزی زیرکانه و مذبوحانه دشمن برای به انحراف کشاندن انتخابات و در نهایت آشوب در داخل کشور بود.

استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه فتنه ۸۸ توسط متخصصین انقلاب‌های مخملی دنیا مدیریت می‌شد، افزود: همه متخصصین انقلاب‌های مخملی در جهان جمع شده بودند تا با یک کلبد واژه‌ای بنام “تقلب” آنی را رقم بزنند که در کشور‌های گرجستان و اوکراین به سرانجام رساندند تا بتوانند از این طریق به داخل خاکریز‌های کشور بصورت رسمی نفوذه کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل شاهد بودیم که اکثریت مطلق مردم خیلی زود حساب خود را از فتنه‌گران جدا کرده و حاضر نشدند که با دشمنان اسلام و انقلاب و ایران همراه شوند.

محمدی افزود: همین مردم زمانی که فتنه‌گران توطئه‌های خود را به اوج رسانده بودند، با حضوری حماسی در راهپیمایی نهم دی، پاسخی قاطع به سران فتنه و حامیان خارجی آن‌ها دادند.

وی بیان داشت: متاسفانه هنوز هم عده‌ای از حماسه نهم دی درس عبرت نگرفته و از فتنه‌گران و سران فتنه حمایت می‌کنند و هر روز بیشتر از قبل از ملت ایران دور می‌شوند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه مطاع دنیا عامل بی بصیرتی انسان می‌شود، افزود: در طول تاریخ دلبستگان به دنیا و قدرت‌های مادی در بزنگاه‌های متعدد از بصیرت غافل شدند و همین باعث گمراهی و ضلالت آنان شد، لذا فتنه ۸۸ نمونه بارزی است که باید ابعاد آن برای نسل‌های آینده انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی اظهار کرد: هر دهه از انقلاب شاهد یک فتنه بزرگ هستیم و هرچقدر به عمر انقلاب اضافه می‌شود فتنه‌ها سخت‌تر و پیچیده‌تر و شاهد غربالگری و ریزش و رویش در انقلاب اسلامی هستیم، از فتنه قائم مقامی رهبری در دهه ۶۰ تا فتنه ۷۸ کوی دانشگاه و همچنین فتنه پیچیده ۸۸ که همه این فتنه‌ها به دنبال براندازی نظام بود.

این کارشناس مسایل سیاسی به هشدار‌های اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: سال آینده سال مهم و سرنوشت سازی است و بار‌ها رهبری و برخی نخبگان نسبت به ایجاد فتنه‌ای جدید با شعار‌های متفاوت هشدار دادند که لازمه بیداری در برابر این فتنه‌ها بصیرت، حضور در صحنه و تابعیت از، ولی فقیه جامعه اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها