در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج مهریز آمده است:

حماسه ۹ دی تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است

در این بیانیه آمده است: ما بار دیگر در سالروز حماسه پرشکوه نهم دی بیعت مجدد و ناگسستنی خویش را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والا مقام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله) اعلام نموده و به دشمنان زبون نظام و عوامل وابسته ایشان اثبات می‌کنیم که این راه را با وحدت و تبعیت، تا سپردن انقلاب اسلامی به صاحب آن، حضرت ولی عصر (عج) فاتحانه ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، ناحیه مقاومت بسیج مهریز بمناسبت یوم الله نه دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت طی بیانیه‌ای بشرح زیر اعلام می‌دارد:
رهبر معظم انقلاب: فتنه‌ی سال ۸۸ کشور را واکسینه کرد؛ مردم را بر ضد میکروب‌های سیاسی و اجتماعی‌ای که میتواند اثر بگذارد، مجهز کرد؛ بصیرت مردم را بیشتر کرد.
حماسه ۹ دی تبلور بلوغ سیاسی و اجتماعی و شاخص مرزبندی بین حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است و نشان داد دسیسه‌ها و دست‌های پنهان و آشکار جبهه متحد ضدانقلاب و تبلیغات و عملیات روانی نظام سلطه و استکبار هرگز نخواهد توانست بین امام و امت فاصله انداخته و باور‌های عمیق آنان را از صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دور سازد و در واقع حضور مردم در صحنه، سلاح راهبردی و سرمایه سرنوشت ساز کشور است که همواره سرنوشتی وحشتناک و مأیوس کننده‌ای را به دشمنان تحمیل کرده است.
انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی همواره با توطئه‌های خارجی و عناصر خائن و دنباله‌روی آنان در داخل روبه‌رو بوده، اما همواره با یاری خدا در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه، ولی فقیه زمان خود، این مشکلات را یکی پس از دیگری نه‌تن‌ها پشت سر گذاشته، بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌هایی استثنایی تبدیل نموده است، نمونه‌های مختلفی را می‌توان از این توطئه‌ها نام برد از جنگ نابرابر، کودتا و انواع تحریم‌ها گرفته تا توطئه‌های مختلف سیاسی که از نمونه‌های بارز آن فتنه سال ۱۳۸۸ بود.
پس می‌طلبد در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، که همه دل سپردگان به نظام و انقلاب با دقت بیشتری منویات رهبری معظم و مسائل کشور را دنبال کنند تا به امید خدا در این راه دچار غفلت و گرفتار توطئه‌های دشمن نشویم. ودوباره حوادث تلخ گذشته تکرار نشود.
اینک ما بار دیگر در سالروز حماسه پرشکوه نهم دی بیعت مجدد و ناگسستنی خویش را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والا مقام و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اعلام نموده و به دشمنان زبون نظام و عوامل وابسته ایشان اثبات می‌کنیم که این راه را با وحدت و تبعیت، تا سپردن انقلاب اسلامی به صاحب آن، حضرت ولی عصر (عج) فاتحانه ادامه خواهیم داد.
(ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم)
ناحیه مقاومت بسیج مهریز
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات