خبرهای داغ:
نشست کارگاهی آموزش سواد رسانه‌ای ویژه بسیجیان فعال در فضای مجازی، در حوزه خواهران کوثر ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۴۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست کارگاهی آموزش سواد رسانه‌ای ویژه فعالان فضای مجازی با حضور جمعی از بسیجیان حوزه ۳ کوثر ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد.
عبدالمجید تناور از کارشناسان فعال در فضای مجازی استان قم طی سخنانی در این کارگاه اظهار داشت: لازمه کار فرهنگی، ارتقاء اطلاعات و دانش روز و آشنایی با دیدگاه‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.
وی با تشبیه فضای مجازی به زمین جنگ ابراز کرد: اگر حواسمان نباشد خودی را از دشمن شناسایی نمی‌کنیم و موجب می‌شود خودی را هدف قرار دهیم.
تناور افزود: در جنگ نرم به روح انسان آسیب وارد می‌شود و تلفات زیادی را به همراه دارد و وارد جهنم میشود، ولی در جنگ سخت به جسم انسان آسیب وارد میشود، ولی روح وارد بهشت میشود.
مسوول سابق بسیج رسانه قم ادامه داد: دشمن طرح اندلس سازی ایران را دارد یعنی جوانان مومن را از پایبندی متعصبانه به ایمان که همان عواملی است که یک تمدن را نگه میدارد منصرف کنند همانند کاری که در اندلس کردند یعنی جوانان را به فساد و شهوت رانی و میگساری مشغول کردند.
تناور با هشدار به اینکه نباید بدون آموزش وارد نبرد رسانه‌ای و جنگ نرم شد، خاطرنشان کرد: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب باید دشمن را از فضای مجازی خارج کنیم و برای این کار بایستی هوشمندانه وارد شویم و افرادی را نیز آموزش دهیم یعنی شبکه ملی اطلاعات ایجاد کنیم و این از مطالبات رهبر انقلاب میباشد.

ارسال نظرات