چهاردهمین شماره نشریه تخصصی تربیتی صالحین چاپ و توزیع شد

نشریه تخصصی تربیتی صالحین، نشریه داخلی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج است که جهت غنی سازی محتوایی تشکیلات تربیتی بسیج(صالحین) به صورت فصلی تولید، چاپ و توزیع می گردد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشریه تخصصی تربیتی صالحین، نشریه داخلی معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج است که جهت غنی سازی محتوایی تشکیلات تربیتی بسیج(صالحین) به صورت فصلی تولید، چاپ و توزیع می گردد.

شماره چهاردهم این نشریه با سرمقاله حجت الاسلام جیحونی معاون تعلیم وتربیت سازمان بسیج با عنوان صالحین و فتح الفتوح انقلاب اسلامی در سه بسته موضوعی با عناوین مشکات معرفت، تربیت سیاسی و کادر تراز تهیه شده است که با یک پرونده ویژه با موضوع "اثربخشی صالحین" به پایان می رسد.

در بخش مقدمه نشریه به نقش شهید مصطفی صدرزاده در تشکیلات تربیتی صالحین و معرفی طرح قرآنی صراط و نخبه علمی صالحین پرداخته شده است.

بخش مشکات معرفت مشتمل بر مطالب مبنایی و معرفتی از قبیل ضرورت انسان شناختی، خلاصه کتاب انسان 250 ساله، کتاب شناسی مقابله با وهابیت و گروه های تکفیری و... می باشد.

بسته تربیت سیاسی با نگاه مهارت افزایی بصیرتی در بین متربیان متشکل از مقالات، مصاحبه ها و گفتارهایی با عناوین ( بنیان و روش تربیت سیاسی و انقلابی در نظام تربیتی صالحین؛ انقلاب اسلامی، پیشرفت ها و ضعف ها؛ روش صحیح جریان شناسی و نقد مکاتب سیاسی؛ نقش مطالعه آثار استاد مطهری در شکل گیری بصیرت انقلابی و...) می باشد.

در بخش کادر تراز نشریه صالحین نوشتار و مقالاتی پیرامون (بررسی خاکریزهای ناتوی فرهنگی؛ سرگروه های صالحین و استفاده از فرصت های تربیتی در مدرسه؛ چگونگی فعالیت های تربیتی در فصل مدارس؛ ویژگی های نیروی تراز انقلاب اسلامی و...) در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی و رسانه معاونت تعلیم و تربیت بسیج، این نشریه به شمارگان20هزار جلد چاپ و به استان ها ارسال شده است و هم اکنون بین سرگروه ها و مربیان منتخب تشکیلات تربیتی صالحین در حال توزیع می باشد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان می توانند جهت دریافت فایل الکترونیک نشریه به کانال های محتوایی زیر مراجعه نمایند:

شناسه کانال نشریه تخصصی تربیتی صالحین در پیام رسان های (سروش،بله و ایتا) @SALEHINMAG

شناسه کانال محصولات صالحین در پیام رسان های (سروش و بله) @SALEHINPRODUCTS

ارسال نظرات