مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت:حماسه نهم دی ملت ایران به شرق و غرب عالم نشان داد این ملت در دفاع از کیان نظام و انقلاب خود در صحنه حاضرند و پشتیبان ولایت و رهبری خود هستند.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی به مناسبت یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان اینکه مردم شاهرود هفتم دی ماه بر علیه فتنه گران خروشیدند و به صحنه آمدند گفت: هفتم دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم شاهرود کفن پوش در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت در صحنه حاضر شدند و آمادگی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب نشان دادند.
وی با بیان اینکه حتی مردم شاهرود در نمازجمعه تهران نیز کفن پوش حاضر شدند و اعلام آمادگی برای دفاع از انقلاب و نظام را تا پای جان به نمایش گذاشتند اظهار کرد: مردم شاهرود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه ها برای دفاع از انقلاب حاضر بوده و هستند افزود: گواه این مطلب تقدیم بیش از هزار شهید است که اکثریت در خط مقدم نبرد به شهادت رسیدند و دلاور مردی این مردم را نشان می دهد که رهبری فرزانه انقلاب این دیدار را مهد معلمان دین و اخلاق و شهر با صفا و مردم با صفا و دلهای با صفا نام نهادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه در جریان انتخابات سال ۸۸ دشمن برنامه ریزی با رمز تقلب را با دوستان داخلی خود برنامه ریزی و اجرا کرد گفت: متاسفانه عده ای از خواص جامعه هم خواسته یا ناخواسته با آنها همراه شدند و کشور را به سمت بحران کشاندند که اگر رهبری های امام خامنه ای و حضور مردم نبود چه بسا این بحران به آنچه دشمنان می خواستند منجر می شد.
وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ملت ایران نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب این کشور بود بیان کرد: حماسه نهم دی ملت ایران به شرق و غرب عالم نشان داد این ملت در دفاع از کیان نظام و انقلاب خود در صحنه حاضرند و پشتیبان ولایت و رهبری خود هستند و فشارها و تهدیدات دشمنان بی اثر است هر چند شاید عده ای از خواص انقلاب نیز گول خورده و در جبهه دشمن قرار بگیرند.
سلیمانی با بیان اینکه امروز نیز دشمن به دنبال توطئه است و همانگونه که رهبری انقلاب فرمودند برای سال ۱۳۹۸ دشمن برنامه ریزی کرده است افزود: مسؤولین ما باید مراقب باشند و مردم نیز مانند همیشه با بصیرت در میدان حاضر باشند چرا که دشمن از ملت ایران بسیار ضربه خورده و امروز بیش از گذشته از ملت ما کینه دارد و تلاش دارد به هر نحوی که شده به خواسته های خود برسد.
وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده این نظام هیچگاه دست از دشمنی برنخواهند داشت و لازم است ملت و مسؤولین ما با بصیرت و هوشیاری تحت هدایت مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خنثی سازی توطئه های دشمنان قدم بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها