خبرهای داغ:
با هدف خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار صورت گرفت:
مسوول جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: این طرح با استقبال بیش از حد مردم مواجه شده است و از دکتر روانشناسی، زنان، مامایی و پزشک عمومی به مردم مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

مهدی برزگر مسوول جامعه پزشکی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با گرامیداشت هفته بصیرت و حماسه 9 دیماه اظهار کرد: : حماسه عظیم 9دی نشانی از اراده توده های مردم و قدرت ایمان دینی و اعتقاد ملت به آرمان های انقلاب و اعتماد آنان به نظام اسلامی بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار و با هدف محرومیت ‌زدایی و کمک به بهداشت و سلامت مردم، تیم های پزشکی به همراه تجهیزات پزشکی و دارو در روستای مهدی آباد بزرگ حضور یافتند و ارائه خدمات کردند.
وی با بیان اینکه این طرح (شهید رهنمون) از ابتدای سال در مناطق کم برخوردار در حال اجراست، بیان کرد: این طرح با استقبال بیش از انتظار مردم مواجه شده است و از دکتر روانشناسی، زنان، مامایی و پزشک عمومی به مردم مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.
برزگر عنوان کرد: این طرح در دیگر مناطق محروم شهرستان قزوین از جمله طارم، اقبال شرقی و غربی، رازمیان، رجایی دشت و اجرا شده و تا پایان سال ادامه دارد.
4001/ت20/ب

# 9 دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها