خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

حماسه 9دیماه، پاسداری عظیم مردمی از انقلاب اسلامی بود

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اذعان کرد: رمز موفقیت این ملت در عبور از تمامی تنگناها و فتنه های موجود در تاریخ نقلاب اعتماد و پیروی از ولایت فقیه می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۱۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز (شنبه) نشست فرهنگی خواهران شاغل سپاه استان قزوین با حضور سردارمحبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار گردید.
سردار محبی در این نشست ضمن تبریک ایام الله 9 دی ریشه‌های شکل گیری این حماسه را فرهنگ انقلابی و اسلامی ایران دانست.
وی تحول درونی را که به واسطه رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) در ملت ایران ایجاد گردیده عامل اصلی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: رمز موفقیت این ملت در عبور از تمامی تنگنا‌ها و فتنه‌های موجود در تاریخ نقلاب اعتماد و پیروی از ولایت فقیه می‌باشد.
این مسوول اذعان کرد: حرکت حول محور ولایت فقیه منجر به تحولی درونی و شکل گیری یک فرهنگ با مولفه‌های معنویت، انقلابی گری، ولایت مداری و روحیه جهادی گردیده است و با عنوان فرهنگ نهادی و شاخص اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد که به واسطه آن، این نهاد مقدس در تمامی عرصه‌ها موفق بوده و نقش پیشرونده و پیشبرنده ایفا کرده است.
سردار محبی با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ و تبلور این فرهنگ نهادی در جامعه، ۹ دیماه را در واقع پاسداری عظیمی مردمی از انقلاب اسلامی دانست.
این مسئول در ادامه به اهمیت موضوع تحول درونی از منظر امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب پرداخته و گفت: حضرت امام خمینی (ره) تحول درونی را انقلاب اصلی و فتح الفتوح نامیده اند.
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر تحوبل درونی اتفاق نیفتد حرکت بیرونی نیز اتفاق نمی‌افتد، لذا یک تحول و انقلاب الهی در درون جوانان رخ داد و منجر به انقلابی گردید که با گذشت ۴۰ سال همچنان با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند تا به حول و قوه الهی به آرمان بلند خود که همان تشکیل حکومت واحد جهانی مهدوی است نائل گردد.
۱۰۰۴/پ ۳۰/ب
# 9دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار