شهید «بهروز مردی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «امیدوارم اسلامی بمانید. بیعتی که با رهبر انقلاب و با ولی فقیه بسته‌اید را فراموش نکنید. مانند اقوام گذشته نشوید که بیعت بستند و بیعتشان را شکاندند و سر آخر دچار عذاب شدند.»
کد خبر: ۹۰۹۴۵۹۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

 

 

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج،   به نقل از   ساجد، شهید «بهروز مردی» در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۴۰ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ نهم مهر ۱۳۶۱ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ (۲۷) ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً (۲۸) فَادْخُلِى فِى عِبَادِى (۲۹) وَادْخُلِى جَنَّتِى‏ (۳۰) - سوره فجر
اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علی، ولی الله
خداوندا با نام تو آغاز می‌کنم و از تو کمک می‌طلبم که کلامی را بر قلبم و قلمم جاری سازی که بتواند رضای تو در آن باشد و بتواند پیامی و ذکری برای دیگران باشد.
خداوند از اینکه ما را هدایت کردی سپاسگذاریم از اینکه این همه نعمت در اختیار این ملت قرار دادی مخصوصاً نعمت رهبری امام را حمد و سپاس می‌کنیم.
پروردگارا ما به فرمان مبارکت، به عشق تو، برای رضای تو و برای اجرای حکم تو به جبهه آمدیم، آمدیم تا بهتریت و کوتاهترین راه رسیدنت را بپیمایم و برسیم به آنچه در آرزویش بودیم ما بنا به وظیفه اسلامیمان هر کجا ندای مظلومیت و کلمه مبارک لا اله الا الله را شنویم باید که یاریشان کنیم در هر نقطه‌ای از جهان باشد.
تمام محرومان جهان چشم امیدشان به این رهبر بزرگ و شما ملت مسلمان است ما باید که جواب مردم محروم لبنان اریتره افریقا عراق و سایر مسلمان را بدهیم. اسلام مرز جغرافیایی ندارد این دستور خداوند متعال است که می‌فرماید: وَإِنِ اسْتَنصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ.

اگر از شما کمک در دین خدا خواستند بر شماست که یاریشان دهید و ما باید به تمام مظلومان جهان لبیک بگوییم‌. ای کاش هزاران جان داشتیم تا به ندای تمام محرومان تاریخ لبیک می‌گفتیم.
برادران و خواهران عزیزم بدانید که راهی بزرگ و طولانی در پیش داریم خودتان را مهیا کنید که مبارزه بس طولانی است خودتان را مجهز به سلاح ایمان و تقوی کنید دست از مسجد و دعا خواندن بر ندارید قرآن بخوانید که تنها رمز پیروزی ایمان به خدا و توکل بر خداست.
مادر مهربان و پدر عزیزم و سایر اعضای خانواده بدانید که جهان صحنه آزمایشات خداست بدانید که خداوند همه را با جان و مال و اولاد آزمایش می‌کند.
امیدوارم راضی باشید به رضای خدا شکر کنید خدا را و اگر سعادت نصیب این بنده حقیر شد و خون ناقابل من قابل فروش به خداوند تبارک و تعالی شد و او هم خرید افتخار کنید و دعا کنید که خدا قبول کند.
چند کلامی هم با شما ملت مسلمان دارم امیدوارم قدر رهبریت و وجود شریف رهبر کبیر انقلاب که باعث سرافرازی این ملت است را بدانید پیوسته پیرو ولایت فقیه باشید و از روحانیت مبارز جدا نشوید و قدر جمهوری اسلامی را بدانید. امیدوارم اسلامی بمانید بیعتی که با رهبر انقلاب و با، ولی فقیه بسته‌اید را فراموش نکنید مانند اقوام گذشته نشوید که بیعت بستند و بیعدتشان را شکاندند و سر آخر دچار عذاب شدند.
هر دفعه به بهشت زهرا می‌روید با شهدا تجدید پیمان کنید، پیمان ببندید که ادامه بدهید راه آنان را، ضمناً از توطئه‌های آمریکا شیطان بزرگ و روسیه و سایر شیطانک‌ها غافل نشوید چه در داخل و چه در خارج، سفارشی هم به بچه‌های محل و سایر دوستان و اقوام و به کسانیکه ابراز دوستی می‌کنند، بدانید که خدا زمانی از ابرازات شما راضی می‌شود که وفادار به اسلام باشید.

ادامه بدهید راه آنان را دستورات اسلام را اجرا کنید نماز بخوانید، نماز بخوانید به مسجد بروید به نماز جمعه و دعای کمیل و در جلسات مذهبی و هیئت‌ها شرکت کنید، بدانید که دیر نشده خداوند متعال بخشنده و مهربان و توبه پذیر است.
از مال بی‌ارزش دنیا چیزی ندارم که قابل ذکر باشد، موتورم را وقف آموزش عقیدتی سپاه (پایگاه تهران) کنید که مبلغ و مروج دستورات خدا باشد. عبایم را وقف مسجد امام رضا (ع) کنید. اگر پولی هم داشتم آن را به حساب جنگ زدگان بریزید، اگر کسی هم پولی خواست به او بدهید مدتی را که بر اثر غفلت و سهل انکاری نماز و روزه دارم قضا نمایید.
تا بانگ لااله‌الاالله محمد رسول الله (ص) بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست. (امام خمینی)
خدایا حدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار
والسلام
بهروز مردی
۱۳۶۱/۴/۱»

ارسال نظرات