خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی سپاه استان قزوین:

آمریکایی ها با ذلت از منطقه فرار می کنند

مسوول بسیج دانشجویی سپاه استان قزوین گفت: شناخت فتنه ۸۸ و از یاد نبردن خسارت های آن ضامن پیروزی مردم در مسئله اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی مسوول بسیج دانشجویی سپاه استان قزوین در جمع مردم و بسیجیان شهر اقبالیه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی ماه و هفته بصیرت اظهار کرد: جریانی که در دی ماه ۸۸ بمدت ۸ ماه کشور را به آشوب کشید و میلیاردها تومان خسارت به کشور زد و پرداختن به ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و فراموش نکردن آن دقیقا در راستای منافع اقتصادی مردم است.
وی خاطرنشان کرد: شناخت فتنه ۸۸ و از یاد نبردن خسارت های آن ضامن پیروزی مردم در مسئله اقتصادی است.
کاظمی عنوان کرد: ایجاد شبهه در مورد فتنه۸۸ و تاکید بر تکرار نکردن آن مسائل؛ آغاز فتنه ای دیگر است.
این مسوول تاکید کرد: مردم اجازه نخواهند داد بار دیگر زمینه تحرک معاندان برای فتنه گران فراهم شود. امروز ملت ما آگاه است و انقلاب به مرحله بلوغ رسیده است و حیله های دشمن به راحتی به بار نمی نشیند، این مردم آگاه هستند و برای به دست آوردن این انقلاب راه سختی را پیموده اند.
مسوول بسیج دانشجویی یادآور شد: آمریکا که روزی نظرات خود را در همه بخش ها به این کشور و ملت دیکته می کرد امروز به نقطه ای رسیده اند که حتی نمی توانند مواضع نظامی که با جنگ در کشورهای منطقه به دست آورده اند را حفظ کنند. آمریکایی ها با ذلت دارند از منطقه فرار می کنند و این نوید و مژده پیروزی جبهه اسلام است.
4001/پ30/ب

 

# 9 دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها