بیانیه سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در آستانه ۹ دی
بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تبعیت کامل خود از مقام عظمای ولایت را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان در آستانه 9 دی به شرح زیر است:

مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. "رهبر معظم انقلاب ۱۳۸۹/۱۰/۰۸"

40 سال پر از فرار و نشیب و تلخی و شیرینی انقلاب اسلامی سپری شده است. دسیسه‌ها و تقابل دشمنان در شکل‌های مختلف به صورت آشکار و پنهان همواره در جهت مقابله با نظام طراحی شده است و این امت و امام بوده‌اند که در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان (عج) همواره راه موفقیت دشمنان را بسته و باعث یاس آنان شده‌اند.


فتنه 88 یکی از طراحی‌های سنگین دشمن بوده است که شاید بتوان در تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان یکی از سنگین‌ترین هجمه‌های دشمنان در طول 40 سال گذشته از آن یاد کرد به نحوی که متاسفانه بخشی از بدنه افراد بی بصیرت با صبغه انقلایی توان درک شرایط را نداشته و با سکوت و یا موضع‌گیری‌های غلط خود را در پازل دشمن قرار داده و باعث طولانی شدن این فتنه در سال 88 شدند و همچنین عامل تقویت شبهات در ذهن بعضی بویژه جوانان شدند. تا جایی‌که دشمنان نظام با تحلیل غلط کار نظام را تمام شده دانستند.

نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران در ذهن تاریخ ثبت شد، و نشان داد که مردم همواره به نظام و رهبری علاقمندند و تحلیل‌های دشمنان همچون گذشته اشتباه بوده است.


نهم دیماه بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد چرا که در این روز مردم نشان دادند از بعضی مسئولین بصیرت بیشتری دارند ضمن اینکه با تشخیص به موقع و حضور در صحنه از نظام خود حفاظت کردند. همچنین این حضور نشان از اعتماد ویژه امت به رهبری و ولایت داشت چرا که فراخوان رهبری مردم را به صحنه کشاند و دشمنان را که تمام تلاششان ایجاد فاصله بین امت و امام بوده است مایوس نمود.


بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن گرامیداشت این روز عزیز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تبعیت کامل خود از مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را اعلام می‌نماید و به دشمنان داخلی و خارجی و عناصر نفوذی و بی بصیرتان هشدار می‌دهد که در تمام صحنه های انقلاب پیشتیبان نظام و رهبری بوده و خواهیم بود و با هر نوع حرکتی که در جهت اهداف شوم دشمنان صورت پذیرد بشدت برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظرات