خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۹۴۵۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در همایش تجدید بیعت نیروهای مسلح استان با ولایت فقیه ضمن بزرگداشت روز بصیرت نهم دی ماه اظهار داشت: برای همه اهل فن و حتی توده مردم واضح است که برای جامعه و زندگی و کمال بشر جامعه شرط لازم است بدون جامعه بشری، بشر به هیچ هدفی نمی تواند برسد هم در دین و هم در علم این مسئله مسلم است.

 وی با بیان اینکه بشر مدنی الطبع است افزود: اگر جامعه وجود نداشته باشد انسان به طور حیوانی تنها می تواند زندگی کند اما هیچ وقت از درجه صفر به بالا صعود نمی کند . جامعه شرط لازم اما مشروط به این است که مدیریت جامعه بر بندگان خدا مدیریتی خدایی باشد نه هوایی.

عبادی متذکر شد: آسیب بزرگی که همواره در طول تاریخ بوده این است که عناصر، اشخاص و افرادی مستبد، خودخواه و منفعت طلب تا توانستند به عنوان عده ای جاهل با همه پیامبران به جنگ پرداختند و ظلم های بزرگی در تاریخ داشتند.

 وی ادامه داد: در قرآن موارد سمبل آمده است و آنگاه که در جنگهای رودر رو قالب نشدند به لباس دوست درآمدند و بدتر از آنچه که در میدان نبرد می شود بر سر حریف در قالب دوست در آوردند هر زمانی هم به اسمی .

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: بشر نسبت به آنچه که باید در حکومت عدل الهی به کمالات خود برسد همواره محروم مانده است و به هر حال برای اینکه در باطل سلطه و استبدادشان موفق باشند توجیهات و تزویرهای فراوان داشتند .

وی عنوان داشت: در همین یک هزار و 400 ساله بعثت پیامبر اسلام می بینید 10 سال اسوه که پیامبر حکومت کرد را تا امروز مقایسه کنیم. قرآن را نمی توان تحریف کرد اما اسلام و مسلمانی را می شود تحریف کرد. با گذر زمان اندک به اسم پیامبر کسانی نشستند که تا آخرین تیر ترکش با پیامبر جنگیدند و با تحریف و تزویر اسلام و قرآن اطاعت خود را برمردم واجب کرده اند.

عبادی یادآور شد: تزویر، مکر و حیله و شستشوی مغزی مانند پرده و حجاب بین واقعیت اسلام و وضع موجود استثمار مردم به اسم اسلام است همچنان که در تاریخ قضایا پنهان نیست. این بلا تنها مربوط به تدین نیست به تمدن نیز به آن مبتلاست.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این ضعف های بزرگ نصیب مسلمانان شد اضافه بر استبداد داخلی استعمار خارجی بار دوبرابر بر دوش انسانها شد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: شیوه تبلیغاتی دموکراسی غرب به نام تمدن آمدند و انسانهایی برای کسب  شخصیت فریفته آن تمدن شدند و حاصل این شد که در طول تاریخ بصیرت را این عوامل از بشر گرفتند .

وی اظهار داشت: تمدنی را که اروپایی ها می خواهند پیاده کنند طمعشان در باقی قاره ها نیز است اما با مقاومت مردم در قاره سیاه مواجه شدند. فلسطین را اشغال کردند و برای سلطه بر آسیا برنامه داشتند.

 عبادی ادامه داد: از حجاب ها و پرده ها استفاده می کنند و با تزویر و مکر و حیله تمدنی را به مردم توصیف می کنند که سابقه ای ننگین در اجرای تمدن دارند. آزادی را فرانسه و انگلیس می خواهند به مردم جهان بدهند!

وی عنوان داشت: هر وقت به پیامبران خدا اهانت می شود فرانسه از آزادی حرف می زند اما کسی در فرانسه از افسانه هلوکاست قابل تردید سخن بگوید حتی از دانشمندان خودشان باشد نیز جرم است و زندان و شکنجه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: این ایامی است که در فرانسه آزادی را خوب ترجمه می کنند و بر سر مردم چه بلایی می آورند که پاسخی ندارند به مردم که چرا یک درصد ثروت کشور را بین 99درصد توزیع می کند این آزادی داخلی شان است. آزادی که صادر می کنند چیست؟

وی ادامه داد: آنها نیروی بصیرت را از جامعه می گیرند به اسم ها و عوامل مختلف هرجا قالتاقی است بر ملت ها مسلط می کنند و برای تضعیف ملت ها این حق آزادی است که به ملت ها می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها