معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:تبیین دستاورد‌های چهل ساله نظام و انقلاب برای نسل‌های امروز ضروری است.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۶۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
سرهنگ پاسدار داریوش مثنوی در نشست کارگروه دفاعی و بسیج مردمی چهل سالگی انقلاب گفت:خدمات نظام باید در تمام ابعاد برجسته سازی و به خوبی برای نسل‌های امروز بیان شود.
وی افزود:به همان اندازه که خدمات نظام در حوزه‌های مختلف گسترده بوده به همان اندازه باید در حوزه دفاعی و نظامی به شبهاتی که دشمنان برای جدایی مردم از بدنه نظام و انقلاب ایجاد کردند، پاسخ داده شود.
معاون هماهنگ کننذه سپاه فتح با اشاره به تاثیر مهم فضای مجازی در بیان خدمات ارزنده انقلاب گفت:مجریان و متولیان فضای مجازی باید از همه ظرفیت‌ها اعم از نقش رزمندگان و شهدای استان و روحانیان و طوایف در شکل گیری انقلاب برای تحقق این مهم استفاده کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از تشکیل ۲۴ کارگروه مختلف در شورای راهبردی چهل سالگی انقلاب خبر داد و گفت:تبیین خدمات انقلاب درچهل ساله گذشته و مقایسه آن با پیش از انقلاب، مقایسه دستاورد‌های این چهل سال نسبت به سایر کشور‌ها از مهمترین اهداف این کارگروه‌ها است.
حجه الاسلام خاضع با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی به برکت انقلاب به ویژه در حوزه نظامی، دفاعی، قدرت و توان بازدارندگی چشمگیر و قابل ملاحظه است افزود:امروز به علت داشتن قدرت نظامی در منطقه در بخش توان موشکی، استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار به گزینه نظامی علیه ایران فکر هم نمی‌کند.
محمدی مسئول کمیته سایبری شورای راهبردی چهل سالگی انقلاب در استان هم از طراحی و راه اندازی هشتک با عنوان (چله انقلاب) خبر داد و گفت:تولید ۵ اینفوگرافیک، تهیه و توزیع بیش از ۵۰ عدد پوستر، تولید ۳ مستند از سه روستای استان و مقایسه خدمات انجام شده در آن در دوران انقلاب با پیش از آن و نیز تولید و تهیه انیمیشن با محتوای چهل سالگی انقلاب از مهمترین اقدامات کمیته سایبری در زمینه تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام و انقلاب در استان بوده است.
حجه الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم با بیان اینکه دشمنان از جنگ سرد و رویارویی مستقیم با ایران دلسرد و نا امید شده و به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند گفت: راهکار مهم در شرایط کنونی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، حفظ وحدت و همدلی در برابر آنان است.
در این نشست همچنین مسئول کمیته‌های مختلف گزارشی از عملکرد خود را در بیان برکات نظام و انقلاب ارائه کردند.
ارسال نظرات