مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰۰ کلاس درس این استان از بخاری نفتی استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۶۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
جهان مهرابی اظهار داشت: بیش از ۲۲۶۰ مدرسه و فضای آموزشی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی در قالب بیش از ۳۰۰۰ کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه عمده مدارس دارای بخاری نفتی در شهر‌های کوچک و روستا‌های استان هستند، اظهارکرد: بخاری نفتی پلار استاندارد است، اما برای افزایش ضریب ایمنی درحال جمع آوری بخاری‌های نفتی هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استانداردسازی بیش از ۲۰ مدرسه استان درحال مناقصه است که پیگیری هستیم تا مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

مهرابی تصریح کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دولت تدبیر و امید شروع شده و تا قبل از سال ۱۳۹۲ هیچ‌گونه سیستم گرمایشی استاندارد در استان نداشته ایم.

وی ادامه داد: مدارس جدید ساخته می‌شوند سیستم گرمایشی استاندارد و به روز دارند، اما برای استاندارد سازی مدارس قدیمی استان از سال ۹۲ اقدام شده است؛ که تاکنونسیستم گرمایشی ۳۸۸ مدرسه در قالب ۲۱۸۸ کلاس درس استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی فضای آموزشی استان عنوان کرد: در مدارس بزرگ از سیستم گرمایشی موتورخانه (شوفاژ)، کوچک‌تر پکیج و مدارس یک یا دو کلاسه و پیش ساخته از بخاری برقی تابشی و برقی استاندارد استفاده می‌شود.
ارسال نظرات