خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از انجام عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۵۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

گردنه اسدآباد با 500 تن ماسه و نمک برفروبی شدساسان رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه بارش برف در این شهرستان از ساعت 18 بعداز ظهر روز پنج شنبه آغاز شد و تا ساعت 19روز جمعه ادامه داشت، افزود: همزمان با بارش برف 60 نفر از نیروهای راهداری این شهرستان به محورهای مختلف اعزام شده و عملیات برفروبی را انجام دادند.

وی با تأکید بر آماده باش کامل نیروهای راهداری این شهرستان در طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: 4 راهدارخانه این شهرستان نیز در فصل زمستان تجهیز شده و به میزان لازم نمک و ماسه در آن ذخیره سازی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد ادامه داد: در عملیات برفروبی روز گذشته 33 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده شده است.

وی از عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد و یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها از راهدارخانه‌های شهرستان اسدآباد برف‌روبی در این گردنه به پایان رسیده و تردد در آن روان است.

رستمی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته بارش مجدد برف را داریم، خاطرنشان کرد: راهداری‌های کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با شیفت‌بندی کار راهداران، آمادگی کامل را برای برف‌روبی در روزهای آینده دارند.

وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خودروها در مه غلیظ صبحگاهی را رعایت کرده و برای تردد در راه‌ها به هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی و اداره راهداری توجه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات