خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم گفت: فتنه آمریکایی سال ۸۸ و ابعاد مختلف آن و همچنین حماسه آفرینی مردم مسلمان ایران در نهم دی ماه آن سال، فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، حجت الاسلام  دهقانی در خطبه های این هفته نمازجمعه سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر اظهار کرد: سران فتنه سال ۸۸ سال ها خودشان در رأس دولت و حکومت بودند و با ساز و کار انتخابات آشنا بودند و می دانستند تقلب در این عرصه ممکن نیست.
وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب حتی ۱۰ روز مهلت دادند تا نمایندگان فتنه گران بیایند و مداکشان را ارائه کنند اما دیدیم که نه تنها مدرکی نداشتند بلکه با وقاحت و خودخواهی تمام ماه ها کشور را دچار تنش و آشوب کردند.
حجت الاسلام دهقانی ضمن گرامیداشت ۹ دی هفته بصیرت و میثاق با ولایت ادامه داد: دنیا دوستی سران فتنه و حامیان آنان کار را به جایی رساند که به بهانه تقلب هر آنچه می خواستند انجام دادند اما با بصیرت و وقت شناسی مردم دیندار و رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبردند.
وی سخن گفتن از رفع حصر فتنه گران را سیاست تبلیغاتی عده ای در زمان انتخابات ها و جلب نظر برخی اقشار مردمی و آن طرف آبی ها برشمرد و گفت: خود غربی ها اعتراف کردند در حوادث سال ۸۸ هزینه های زیادی کردند اما حامیان فتنه هنوز هم خودشان را به خواب زده اند و درکی از چرایی حماسه بزرگ و مردمی ۹ دی ندارند.خطیب جمعه سمیرم با تقدیر از اقدام های قوه قضاییه در محاکمه مفسدان اقتصادی خواستار محاکمه علنی فتنه گران برای روشن شدن ابعاد شوم آشوب های سال ۸۸ و توطئه های پیچیده طرف های داخلی و خارجی در آن ایام شد.
وی تصریح کرد: شیطان و شیطان صفتان هیچ گاه آرام نمی گیرند و همواره برای سرنگونی انقلاب و نظام اسلامی توطئه و نقشه دارند اما بدانند تا رهبری آگاه و مردم با بصیرت در صحنه هستند آنان هم راه به جایی نخواهند برد حتی اگر مزدوران و نادان های داخلی همچون همیشه سنگشان را هم به سینه بزنند و به کج روی های خود ادامه دهند.
حجت الاسلام دهقانی افزود: سال ۸۸ کار به جایی رسید که نصایح ولی امر مسلمین که گفتند مواظب باشید شروع با شما بود اما پایان کار دست شما نیست هم توجهی نشد و رمز فتنه و آشوب با عنوان تقلب ماه ها کشورمان را درگیر کرد.
حجت الاسلام دهقانی در بخش دیگر خطبه ها اظهار کرد: سفر مخفیانه دونالد ترامپ به عراق مایه بدبختی و درماندگی آمریکایی هاست.
به گفته وی، آمریکا زعیم منطقه نیست و به اعتراف خودش هفت تریلون دلار در عراق خرج کرده ولی مجبور است مخفیانه به عراق سفر کند و کاری هم از پیش نبرد.
وی خاطر نشان کرد: اینکه رییس جمهور آمریکا می گوید باید در عراق بمانیم دامی است که دشمن نادان خود به دست خودش پهن کرده است چرا که روز فرجام که فرا برسد عراقی ها به دست خودشان آنان را ذلیلانه از خاک کشورشان بیرون خواهند کرد.
خطیب جمعه سمیرم بیان داشت: برادران عراقی باید هوشیار باشند و بدانند طرف های غربی و آمریکا هیچ زمانی خیر و صلاح کسی را نمی خواهند و تنها به دنبال منافع خودشان با توسل به هر راه و روشی حتی توطئه و خونریزی هستند.
وی با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: آن عالم جلیل القدر تا پایان عمر همراه ولایت و انقلاب بود و سه برادر وی نیز به دست رژیم صدام به شهادت رسیده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها