سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کل کشور ، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی ، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۷۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران ومعمای خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کل کشور ، به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 و کوتاه شدن دست قدرت­های جهانی از کشور ، سبب گردید تا  کینه ­های عمیقی نسبت به جمهوری اسلامی در دل اربابان نظام سلطه پدیدار شود و از همان زمان، مستکبرین عالم همه همت و تلاش خود را به همراه ایادی منحوس­شان به کار بستند تا با عملی نمودن انواع و اقسام نقشه­ها اعم از جنگ سخت،  نرم و تحریم­های مختلف اقتصادی  ریشه این شجره مبارک را بخشکانند.

نمونه بارز آن در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حضور پرشمار و حداکثری واجدین شرایط در این انتخابات و به نمایش گذاشتن مردم­سالاری دینی به معنای واقعی کلمه بود که سردمداران مستکبر غرب و حکومت­های مرتجع عربی منطقه که فاقد هر نوع آزادی­های اولیه مدنی و سیاسی برای کشورشان هستند، از هرگونه تلاش برای تلخ کردن این پیروزی بر کام ملت دریغ نکردند.

مع الاسف، فقدان بصیرت در خواص داخلی، خود­محوری و تمکین نکردن از قانون، باعث شد تا خناسان بتوانند با حمایت امریکا واسرائیل و غرب، در کف خیابان­ها لشکرکشی کنند و به اموال عمومی و مردم خسارت بزنند و در روز عاشورای حسینی به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا علیه­السلام جسارت نمایند، لیکن ملت عاشورایی ایران، بار دیگر نشان داد که این انقلاب تنها انقلاب مردمی در جهان است که ندای هل من ناصر ینصرنی مقتدایش را هرگز بی پاسخ نمی­گذارد.

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان­های عاشق و ولایت­مدار متجلی شد. روزی که فتنه­گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم حسینی­منش ایران اسلامی نشان دادند که آرزوی فتنه­گران در گسست پیوند اعتقادی و عاطفی میان امت و رهبری ناکام ماند و بار دیگر این مسئله را نشان داد که ملت فهیم ایران، هرگز از آرمان­ها و ارزش­های والای انقلاب اسلامی خود دست نخواهد کشید و با وجود همه سختی­های اقتصادی موجود، تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حمایت خواهد کرد.

ملت مقاوم ایران همواره با تأسی از آموزه‌های اسلامی و قرآن و با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کرده است و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب خواهد کرد. 

اکنون در آستانه نهمین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، ضمن حمایت از آرمان­های انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) و پیروی از منویات حضرت امام خامنه­ای (مد ­ظله­ العالی)، و گرامیداشت حماسه ۹ دی، با محکوم کردن اقدامات رخ داده توسط سران فتنه و هشدار به بصیرت­افزایی سیاسی در انتخابات آتی که به  فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن نقشه­های خود را برای سال 98 آماده کرده است، آحاد مردم و مسئولین کشور و جامعه بزرگ مهندسین کشور را به تبعیت از ولایت فقیه و حضور حداکثری در آیین گرامیداشت این روز بزرگ فرا می‌خواند.

 

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور

8 دیماه 1397

ارسال نظرات