خبرهای داغ:
انقلاب اسلامی با رویکرد ایجاد نظامی مردمی و دینی تشکیل شد و در چهل سالگی جشن پیروزی انقلاب لازم است موضوع خدمت به مردم و دستاوردهای حاصله برای مردم به خوبی تشریح شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر محبی، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین جشن پیروزی انقلاب را فرصت ذی قیمتی برای ارائه دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا واقعیت ها را وارونه جلوه داده و از کاستی ها کوهی ساخته و دستاوردهای حاصل شده در دوران چهل ساله انقلاب را کم اهمیت و بی اهیمت جلوه دهد.
وی ادامه داد: باید واقعیت ها برای مردم بیان شود چراکه در برخی شاخص های نظام اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است و در برخی مسائل نیز در منطقه از جایگاه شایسته ای برخوردار هستیم.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی با رویکرد ایجاد نظامی مردمی و دینی تشکیل شد و در چهل سالگی جشن پیروزی انقلاب لازم است موضوع خدمت به مردم و دستاوردهای حاصله برای مردم به خوبی تشریح شود.
وی عنوان کرد: بیان واقعیت های نظام و کشور به معنای این است که کاستی های گذشته و امروز بیان شود و با مقایسه گذشته و امروز واقعیت ها را برای مردم عنوان کرد.
محبی تاکید کرد: اعضای کمیته همیاری و تشکل های مردمی با بررسی آمار و عملکرد چهل سال گذشته و شرایط امروز، واقعیت های جامعه را بیان کنند و قطعاً خدماتی که در دستگاههای عضو کمیته همیاری به مخاطبین ، به ویژه خدماتی که مددجویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) ارائه شده و می شود ، باید به خوبی بازگو شود.
در ادامه سایر اعضا نیز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه برگزاری برنامه های کمیته همیاری و تشکل های مردمی در ایام ا... دهه فجر بیان کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها