خبرهای داغ:
مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی خبر داد

آزادی 44 زندانی با کمک های ستاد دیه در خراسان جنوبی

مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: امسال 44 زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک های ستاد دیه آزاد شدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۶۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هاشمی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: از این تعداد 29 نفر بدهی مالی، 12 نفر مهریه و 3 نفر زندانی دیه بودند که آزاد شدند.

هاشمی افزود: مجموع بدهی این افراد بیش از 5 میلیارد و 528 میلیون تومان بود که حدود 3 میلیارد و 616 میلیون تومان شاکیان گذشت کردند و حدود 205 میلیون تومان آورده نقدی محکومان، حدود 194 میلیون تومان کمک های ستاد دیه استان، بیش از 608 میلیون تومان از محل کمک های ستاد دیه کشور، 19 میلیون تومان از محل صندوق تأمین خسارت های بدنی ، 20 میلیون تومان از کمیته امداد و همچنین 862 میلیو تومان هم از محل تسهیلات بانکها برای بدهی این 44 نفر پرداخت شد.

وی گفت: از ابتدای سال 104 زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند که 60 نفر از آن ها با کمک های مردمی و کمک های برنامه ماه عسل از زندان آزاد شدند.

هاشمی افزود: هم اکنون 160 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان هستند که 121 نفر بدهکار مالی، 35 نفر زندانی مهریه و 4 نفر زندانی دیه هستند.

وی گفت: حدود 26 میلیارد تومان برای آزادی این زندانیان نیاز است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها